ושואלים על מה שנאמר שמשחו את יהואחז: ומי הוה [והאם היה] בימי יהואחז שמן המשחה? והתניא [והרי שנויה ברייתא]: משנגנז ארון הברית נגנז עמו גם שמן המשחה, וצנצנת המן, ומקלו של אהרן ובו שקדיה ופרחיה, וארגז ששלחו פלשתים דורון לישראל, שנאמר בו: "ואת כלי הזהב אשר השבתם לו אשם תשימו בארגז מצדו ושלחתם אתו והלך" (שמואל א ו, ח),
ואמר ר' אלעזר: אתיא [באה נלמדת] בגזירה שווה המלים "שם" "שם", כתובה המלה "שמה" בארון (שמות כט, מג) וכן נאמר "שמה" בצנצנת המן (שמות טז, לג), וכמו כן אתיא [באה] "משמרת" "משמרת" בגזירה שווה, שכתובה בצנצנת המן (שמות טז, לג) וכתובה במקלו של אהרן (במדבר יז כה-כו), וכן אתיא [באה] גזירה שווה של "דורות" "דורות" שנאמרה בצנצנת המן, וכן נאמרה בשמן המשחה (שמות ל, לא) שכל אותם הדברים שנאמרה בהם גזירה שווה מצויים במקום אחד, ליד הארון, ולכן נגנזו יחד עם הארון! אמר רב פפא: לא בשמן המשחה משחו את יהואחז אלא באפרסמא דכיא [באפרסמון זך].
ואמר ר' אלעזר: אתיא [באה נלמדת] בגזירה שווה המלים "שם" "שם", כתובה המלה "שמה" בארון (שמות כט, מג) וכן נאמר "שמה" בצנצנת המן (שמות טז, לג), וכמו כן אתיא [באה] "משמרת" "משמרת" בגזירה שווה, שכתובה בצנצנת המן (שמות טז, לג) וכתובה במקלו של אהרן (במדבר יז כה-כו), וכן אתיא [באה] גזירה שווה של "דורות" "דורות" שנאמרה בצנצנת המן, וכן נאמרה בשמן המשחה (שמות ל, לא) שכל אותם הדברים שנאמרה בהם גזירה שווה מצויים במקום אחד, ליד הארון, ולכן נגנזו יחד עם הארון! אמר רב פפא: לא בשמן המשחה משחו את יהואחז אלא באפרסמא דכיא [באפרסמון זך].