תיק עבודות - קורס שיווק דיגיטלי
אוקי, הנה תיק.
איפה העבודות...?
...ועכשיו , אחרי ש (אולי) צחקנו....
שמי עומר קוה ,
מסיים בסוף חודש 11/2025 קורס שיווק דיגיטלי עמוס לעייפה.
איפה? במכללת ג'אמפ אין , הם אחלה. ממליץ.
הפרויקט המסכם היה אסטרטגיה שיווקית כולל תכנים -
עבור קארל סטודיו - בגדי יוקרה לגברים.
מכיוון שהסרטונים והשפה בכל העסקים הללו דומה ולא יצירתית,
בחרתי בשפה הומוריסטית, קלילה יותר ובעיקר "שונה בנוף".
הנה סרטון שמיועד להתחיל היכרות עם המותג
https://www.youtube.com/shorts/PLPAZtzstVs
הנה סרטון שמיועד ל UGC כלשהו
(שאמור להיות קצת יותר דוגמן ממני, אבל רק קצת.. כי אין עלי)
https://www.youtube.com/shorts/1Xd2N80B8IE?feature=share
הנה קרוסלה רלוונטית (נגללת שמאלה)
https://www.canva.com/design/DAG2alVhA5s/saNgJB5cTFghz3MTBAOvDg/view?utm_content=DAG2alVhA5s&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=hc2ae31d2cb#5
והנה הסבר שהכנתי על מועמדים אפשריים ל UGC
1. עברי קדם- (https://www.instagram.com/_ivrikedem_/) – 11.2K עוקבים
עברי מייצג את דמות הגבר האורבני המודרני:
צעיר, מעודכן ובעל נוכחות טבעית מול מצלמה.
התוכן שמעלה משלב סטיילניג, לייף-סטייל, אופנה והפסיכולוגיה שמאחוריה, שגרת יום-יום
באופן קליל ונגיש, מה שמאפשר חיבור אותנטי עם הקהל.
הוא מתאים במיוחד לקמפיינים המדגישים את הצד ה"קליל-אלגנטי" של המותג.
בוגר "שנקר".
2. נדיר אליהו- (https://www.instagram.com/nadir_eliyahou/) – 228K עוקבים
משפיען ותיק בעל קהל רחב וחשיפה גבוהה:
בעל סטייל ייחודי, מקרין ביטחון עצמי וגישה מקורית לאופנה — שילוב של טרנדיות וגלאם
עם אמירה אישית.
כמי שמייצג טרנדים אופנתיים וסמן ימני ב"מה שנכון" שיתוף פעולה אתו יעניק למותג חשיפה
גבוהה לקהל העוקבים, במיוחד בקרב קהל צעיר שמחפש השראה בלבוש ובביטוי עצמי.
שת"פ עם KARL יחשוף את המותג לקהלים שמחפשים להיראות עדכניים, להיראות
"לבושים טוב" במחירים הוגנים.
3. חיים ברבי- (https://www.instagram.com/haim_berrebi/) – 3778K עוקבים
משלב הומור, קלילות וסטייל:
בחור צעיר ונאה מאד, משתף את עולמו היום יומי ופיתוח דרכו המקצועית בעולם העסקי
ובעולמות השירה, המשחק והדוגמנות. משדר סוג של "מנטוריות". אמביציוזי אך גם משלב
הומור ואנקדוטות מ"החיים עצמם". מתאר אורח חיים פעיל וספורטיבי.
מתאים במיוחד לתוכן UGC סרטוני ידאו כדי לייצר הזדהות ותחושת קרבה למותג.
למרות מספר עוקבים מתון, הוא נתפס כאותנטי ומעורר אמון. קל להתחבר אליו.
בחירה אידיאלית לשיתופי פעולה ממוקדים שמטרתם בניית קהילה סביב המותג.
הכנתי גם גנט שבועי, משפך שיווקי ועוד....
אז אם חיפשת PPC ג'וניור עם מוח של אנליסט ולב של קריאייטיב-
אשמח לדבר, וכפי שנאמר: "כל מסע גדול מתחיל בצעד קטן"
(טוב , זה לא פתגם שלי. זה של החכם הסיני לאו צ'ה)