x
בניית אתרים בחינם

פרסום ברדיו

רדיו הוא סוג מדיה ותיק ומצליח. לפרסום ברדיו, כמו גם לפרסום בעיתונות, יש יתרון מוכח מפני פרסום באינטרנט. אנו מאזינים לתחנות רדיו בבוקר בזמן קפה, תוך נסיעה באוטו, בעבודה. תוך כדי אזנה אנו נחשפים לפרסומות, לפעמים גם בלי לשים לב. פרסומות ברדיו נוגעות בתת מודע שלנו ולכן יש להם השפעה חזקה יותר.

למי מתאים לפרסם ברדיו.


אפשר לפרסם ברדיו רק מוצרים שקהל מטרה מכיר. בזמן אזנה אנו לא רואים את המוצרים שמתפרסמים, לכן אנו חייב לדמיין אותם. אם אנו לא מכירים את המוצרים, קשה לנו לדמיין אותם. לדוגמא: ניתן לפרסם ברדיו משקפי שמש או ראיה, אבל לא ניתן לפרסם "תמי4" לפני שפרסמו אותו בטלוויזיה ושלטי חוצות.

יתרונות פרסום ברדיו
1. נוגע בתת מודע.
2. יחסית זול (יחסית לטלוויזיה).
3. ניתן לפלח את קהל המטרה על פי פילוח גאו-דמוגרפי.
4. אפשרויות רבות לפרסום קריאטיבי (הגרלות ומשחקים בתוכנות רדיו שונות).

חסרונות פרסום ברדיו
1. נוגע רק לחוש אחד (לא ניתן לראות את המוצר או לגעת בו).
2. יחסית יקר (יחסית לעיתונים או פרסום בפייסבוק).

By Wordpress SEO 21 wixsite © 2022 unixvision

logo בניית אתרים בחינם