x
בניית אתרים בחינם

פרסום על מסכים

ישנם מספר סוגים של מסכים ואפשרויות לפרסום בהם. ניתן לחלק את כל המסכים לשני קבוצות: מסכי ענק הנמצאים ברחוב ומסכים שנמצאים בתוך מבנים (מרכזי לימוד, אוטובוסים, מספרות ועוד). למרות שמסכים מקבוצה השנייה נמצאים בתוך מבנים או אוטובוסים, עדיין מדובר על פרסום חוצות. ההבדל העיקרי בין שני הקבוצות הוא "טרגטינק" - קהל המטרה. ניתן לבחור אזור פרסום, קהל היעד ועוד. משרד פרסום אדוונטה מספק שירותי פרסום על מסכים באזורים שונים.

רכישת שטחי פרסום

פרסום ושיווק באינטרנט הינו נושא רחב מאוד. אפשרויות רבות ומגובנות עומדות בפני המפרסם. פרסום וקדום במנועי חיפוש, פרסום ברשתות חברתיות, יחסי ציבור באינטרנט, דיוור ישיר באימייל ועוד. אך כאשר מדובר על השקת מוצר חדש או פרסום במטרה לייצר אהדה, זכירות וחיבור רגשי למותג, הפתרון הוא פרסום באנרים באתרים המובילים.

באנר – פרסום גרפי, לרוב כולל אנימאציה. היתרון הגדול של באנרים הוא בולטות. לא ניתן להתעלם מבאנרים בולטים ומושכים עין כאשר אנו נכנסים לאתר אינטרנט מסוים.

רכישת שטחי פרסום באינטרנט במטרה לפרסם באנרים דורשת ידע, הבנה וניסיון רב בתחום. הבעיה היא לא בלרכוש את שטחי הפרסום, אלא בבחירת שטחי פרסום המתאימים והמשתלמים ביותר, בהגדרת זמני פרסום, תדירות חשיפה, גודל הבאנר ומיקומו בעמוד.

כאשר אנו מדברים על רכישת שטחי פרסום, לרוב מדובר על פרסום לכלל האוכלוסייה ללא פילוח דמוגרפי או גיאוגרפי כלשהו. במקרים מסוימים ניתן לפרסם לגולשים המתעניינים בתחומים מסוימים: כלכלה, פרסום ומדיה, צרכנות, תרבות ובידור, רכבים, נדלן ועוד. לא ניתן לפלח גולשים על פי גילאים או מין, אך אתרים הגדולים מספקים "פרופיל הגולש" – גיל, מין, הכנסה, השכלה ועוד. הסטטיסטיקה לא ממש מדויקת, אבל מספקת תמונת מצב.

חברת קרית טק מספקת שירותי ייעוץ ורכישת שטחי פרסום באתרים המובילים, עיצוב באנרים וניהול קמפיינים באינטרנט. צרו קשר קבלו הצעה האטרקטיבית ביותר בשוק.

By Wordpress SEO 21 wixsite © 2022 unixvision

logo בניית אתרים בחינם