1. דף הבית
  2. קידום אתרים
  3. קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני SEO

חברת 2all בעלת ותק וניסיון של מעל 20 שנים בהקמת אתרים וקידומם בגוגל (קידום אורגני),
המומחיות שלנו מבוססת על אסטרטגיה נכונה ומדויקת עבור הלקוח/ה,

שכוללת תכנון, הצבת יעדים ופעולות שמשיגות את התוצאות הרצויות.

השאירו פרטים

ונשמח לחזור בהקדם

מהי מטרת קידום האתר?

כאשר אנו מחפשים ביטוי בגוגל, לרוב ניכנס לאתרים המופיעים בתוצאות הראשונות.

זהו עיקרון בסיסי שמשותף לכל הגולשים באינטרנט, ולכן התוצאות הראשונות בחיפוש הן אלו שיקבלו חשיפה כמעט בלעדית לגולשים.


קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO) הוא תהליך שיווקי שכולל מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה (ניהול ושיפור של האתר והתכנים שבו), הוספת קישורים חיצוניים ועוד.


המטרה של קידום נכון הוא למנף את האתר לתוצאות הגבוהות ביותר במנוע החיפוש של גוגל, כדי ליצור חשיפה רחבה ככל האפשר ללקוחות פוטנציאלים.


הצוות שלנו

הצוות שלנו

חברת 2all מורכבת מצוות מקצועי של מומחי דיגיטל מנוסים שאוהבים חדשנות.

הלב של החברה הוא בעבודה משותפת עם הלקוחות, בניית תוכנית עבודה מותאמת אישית

וגיוס המשאבים להשגת היעדים.

במהלך השנים חברת טואול למדה מהניסיון, צברה ידע ופיתחה כלים יעילים להשגת תוצאות. 

הצוות המנוסה של טואול כאן לשירותכם החל משלב פתיחת האתר, הדרכה על מערכת הניהול המתקדמת של החברה, עיצוב האתר וקידומו באופן אורגני או ממומן.


קידום אתרים - כמה שלבים חשובים בעבודת הקידום

מחקר מילות מפתח

"הפסיכולוגיה של הביטויים"- כשמחפשים בגוגל, מה כותבים?

מילות מפתח הן ביטויים (מילים) שאנשים נוטים לכתוב במנוע החיפוש של גוגל כשהם מחפשים דבר מסוים.

מחקר מילות מפתח זה התחום שבו בודקים ומודדים את הביטויים הנפוצים ביותר, באמצעות כלים של גוגל וסיקור המתחרים. זהו שלב ראשוני ובסיסי ביותר בתהליך קידום האתר, והוא חייב להתבצע באופן מדויק למה שמקדמים.

המטרה היא למצוא את מילות המפתח הנכונות כדי לקדם את האתר באופן אפקטיבי. ניתן למדוד את הצלחת התהליך באמצעות בדיקת כמות הכניסות לאתר והגדלת מכירות.


מחקר מילות מפתח
מתחרים ומודיעין

מתחרים ומודיעין

לכל עסק יש מתחרים שגם הם מכירים בפוטנציאל של פירסום במדיה. האינטרנט מוצף בעסקים ופרסומות וכולם רוצים למכור למשתמשים, וכמה שיותר. המתחרים החזקים הם אלו שבולטים בזירה על פני אחרים: אם מבחינת מיקום בתוצאות של מנוע החיפוש גוגל, וגם ביכולת לתפוס את העין של המשתמשים בים המידע.


אסטרטגיה נכונה של קידום מתחילה בהיכרות מעמיקה עם השוק, למידת המתחרים היטב וזיהוי תהליכים ומגמות בשוק.

בטואול מקפידים על מחקר מעמיק של כל הנ"ל והתעדכנות מתמדת במצב, בשימוש בכלים של גוגל.


דוגמה לאחת מהדרכים הפשוטות יותר, היא לחפש באופן ידני את המתחרים באמצעות מילות החיפוש. דרך נוספת היא לחפש בגוגל בשורת הכתובת את הצרוף "link:" ומיד אחרי זה את כתובת אתר האינטרנט המבוקש, לדוגמה:
link:www.2all.co.il בהקלדת שורה זו יופיעו כל האתרים המקשרים ל www.2all.co.il לפי מנוע החיפוש גוגל.

אופטימיזציה של תכני האתר

מנועי החיפוש הופכים להיות מתוחכמים מרגע לרגע, יש להם היכולת לנתח את התוכן באתרכם ולדרג את הקשר הדף למילות המפתח אותם אתם מנסים לקדם. אופטימיזציה לSEO היא עבודה מתמדת וכוללת שינוי ושיפור של תכנים באתר: כותרת (Title), תיאור (Description), מילות מפתח (Keywords) - שלושת אלו הן התגיות הבסיסיות (META) שנמצאות בכל אתר, שנסרקות על ידי מנוע החיפוש. כדי שהמידע ייסרק באופן ברור צריך להתחשב בפרמטרים שקשורים לקוד האתר, לעיצוב ולתוכן ומסייעים למנוע החיפוש להבין באופן ברור את האיכויות שבאתרכם. בדרך זו תוכלו לשפר את הסיכויים שלכם מול המתחרים ולהתקדם גבוה יותר בדירוג הכולל.

אופטימיזציה של תכני האתר
אובייקטים ותמונות באתר

אובייקטים ותמונות באתר

תוכן ויזואלי כמו תמונות ואובייקטים חשובים לא רק לאסתטיקה הויזואלית, או לנפח של האתר, אלא גם לקידום אורגני.

מנוע החיפוש של גוגל בודק גם אם קיימים תכנים ויזואלים, באמצעות מילות המפתח שמתארות למנוע החיפוש את תוכן התמונה. לכן, השימוש במילות מפתח הוא הכרחי לקידום האתר גם מבחינת סינכרון עם מנוע החיפוש. ההמלצה שלנו היא 

להשתמש בשמות עם משמעות/זיקה למילות מפתח כשאנו נותנים כותרת ותיאור לאובייקטים (למשל לתמונות או סירטונים).

מפת אתר

מפת אתר XML "משטחת" את כל קישורי האתר - היא עוזרת לגוגל לסרוק את עמודי האתר בקלות.

מפת האתר מעניקה לגולש ולגוגל אינפורמציה על כמות הדפים באתר, והיכן הם נמצאים מבחינה היררכית.

מפת אתר XML
איכות האתר ותקינות הקוד

איכות האתר ותקינות הקוד

ישנם סטנדרטים מקובלים לכתיבת קוד האתר שלכם באינטרנט. מנועי החיפוש "מבינים" בצורה ברורה יותר אתרים בהם שפת הקוד כתובה לפי סטנדרטים שנקראים W3C.

אתרים בעלי קוד מסורבל או לא סטנדרטי עשויים להיות מדורגים נמוך במנוע החיפוש של גוגל.

במקרים אלו, עבודת קידום האתר לא תוכל לשאת תוצאות עד שהקוד יהיה ברור לסריקה של גוגל.

קידום אתרים - סיכום

חשוב לזכור כי קידום אתרים באינטרנט הוא תהליך מתמשך שדורש פעילות מתמדת. לא ניתן לבצע קידום אתרים כפעולה חד פעמית או קצרת טווח. לעיתים ניתן לראות תוצאות רק לאחר מספר חודשים של עבודת קידום.

למרות זאת, התמדה בפעולות של קידום אורגני בשילוב עם שיטות נוספות יבטיחו לאתר האינטרנט דירוג גבוה ויציבות לאורך זמן.

קידום אתרים - סיכום
logo בניית אתרים