x
בניית אתרים בחינם
NADER-MASSAGE CLINIC
 סניף של קליניקת עיסויים מזרחיים  
"MASLUL-TANTRA"
https://www.maslultantra.com/مساج-في-القدس

עיסויים שיקומיים כעזרה ראשונה / עיסויים הוליסטיים - איזון גוף ונפש / עיסוי חושי בארבע ידיים
רפלקסולוגיה קלסית / פרחי באך / חוג'אמה / כוסות רוח / אבנים חמות 
:טיפולים פיזיותרפיים 
TDP, TENS, EPT פראפין חם, בוץ חם
 לפרטים ולזימון תור

052-2500042


14.06.2019

תקנון כללי על זכויות וחובות של מטופלים

ומדיניות של קליניקה "מסלול טנטרה"

פרק

כללים אדמיניסטרטיביים של קליניקה

1. מטרת הקליניקה: לספק מטופלים (גברים בלבד) בשירות רפואית  אלטרנטיבית כגון – טיפולי מגע, טיפולים פיזיותרפיה, ייעוצים, עזרה במקרים תת-חריפים, אבחונים הוליסטיים.

2. הקליניקה פתוחה במשך 24/7 – שלוש משמרות ביממה; בוקר,ערב ולילה (כל משמרת – 8 שעות)

3. אגפי עזרה אלטרנטיבית דחופה בשעות לילה מעבירה שירות לבעלי מנוי בלבד.

  
3.1. על בסיס הקליניקה קיים אגף "עזרה אלטרנטיבית דחופה לגבר". שירות הזאת פעילה על פני כמעט כל הארץ (על פי איזורים)
3.2. כל מטופל שסובל ממחלות כרוניות ומעוניין לקבל (לפי הצורך) עזרה דחופה אמור לרכוש מנוי שנתי למשך 11 חודשים. - ראה לוחות השירות.
3.3. בכל איזור (מרכז, ירושלים, צפון, דרום ושרון) - פעילים בשעות לילה אנשי צוות ספיציפיים משעה 23:30 עד שעה 05:30 כל יום כולל ימי שישי, שבת וחגים (פרט ליום כיפור)
3.4. במידה וקורה התקף של בעיה כרונית הרשומה בהסכם בשעות לילה (משעה 23:30 עד שעה 05:30 ) עליכם להתקשר לקליניקה - 054-8009642 או לשלוח 
SMS ולציין "דחוף".
3.5. חשוב לציין במידה ומצב דורש התערבות מיידית  - עליכם כמובן להזמין אמבולנס, אבל אם המצב מאשר לקבל עזרה בעוד שעה - שעה וחצי תזמינו שירות שלנו.
3.6. על פי תקנון של השירות מותר לכם להזמין שירות ללא הגבלה, אם הסימני הבעיה אובייקטיביים. במידה וסימנים לא רלוונטיים - זכותינו למשוך מכם קנס או אפילו לנתק מנוי.
3.7. בירור עבור תנאיי רכישת המנוי תבצעו דרך שיחת טלפון אצל נציג השירות. נא לא לשכוח להציג אלינו היסטוריה קלינית מקופת חולים שכולל בדיקות דם (כללי, ביוכימיה, שתן כללי ותרבית, צילום ריאות, מכתבי שיחרור מבית חולים אם היו אישפוזים - כל אלה בתוקף של 3 חודשים ולא יותר)

3.8 בקליניקה קיימת שירות "תמיכה נפשית" שתוכלו  להתקשר בשעות לילה במצב נפשי קשה : דאגה יתר, דיכאון, אי שקט נפשי, מצב נפשי שדורש יעוץ או עצה ועוד

4. בין שעות 05:00 – 09:30 זמן מתן עזרה במקרים סופר חריגים בלבד.

5. בקליניקה לא מופיעים קיום יחסי מין.

 

פרק

שמירה על פרטיות וסודות רפואות וסודות רישום.

1. צוות הקליניקה מתחייב למטופל לשמור על היסטורית מצב הבריאותי שלו. כל גיליונות האישיות אנו שומרים כך שאף איש זר או שלא שייך לביצוע טיפולים לא יוכל להשיג.

2. כל מטופל מגיע לקליניקה רק בזמן שנקבע מראש. אנו לא מאשרים לאף אחד לחכות בחדר-קבלה בשמן ביצוע הטיפול. במידה ומטופל רוצה לקבל טיפול לאחר סיום טיפול בחבר או קרוב משפחתו, על פי התקנון הנוכחי, אנו לא מאשרים את זה. כל אחד מקבל זמן אישי ולפי שעה שנקבע אמור להגיע לקליניקה.

3. באותה משמרת תמיד עובד איש צוות אחד, אומנם בשעות לילה כשבמקרים ספציפיים מגיים הרבה מטופלים במצבים חריגים, אנו מודיעים  למטופלים שבו זמני יעבדו שני מטפלים בחדרים שונים.

4. על פי תקנון אנו לא שומרים בזיכרון מספרי טלפון של מטופלים.

5. לפי החוק מדינה, אצלנו אין מצלמות לא גלויות ולא נסתרות.

פרק

זימון תורים (כללים עבור לקוח חדש).      

1. לקוח חדש אמור לדעת מלפני שיזמין תור טלפוני, שנציג שירות יבקש ממנו להעביר או אליו או דרך אתר פירטי כרטיס אשראי. ליתר ביטחון כי את התשלום הוא ישלם בקליניקה במזומן. במידה ומזמין תור דרך אתר פרטי כרטיס אשראי לא מגיעים אלנו כי הזמנה בסגנון הוירטואלי מתבצע על ידי רובוט ונשאר במערכת עד זמן הגעתו. במידה והמטופל לא מגיע או בתוך קליניקה טוען (בכוונה או לא) שאין לא כסף, או שכח את כסף, או שחסר לו – אנו מפעילים את מערכת ומורידים סכום מחשבונו. במידה ומטופל לא הגיע לקליניקה בכלל ולא הודיע על כך – אנו מורידים מחשבון הלקוח קנס – 70% מסכום הטיפול. כמובן פרטי כרטיס אשראי לא שומרים בקליניקה.

2. במידה ולקוח מסרב לתת פרטי כרטיס אשראי מסיבות אישיות או שאין לו אותו, אנו לא יכולים להזמין לו תור, אומנם שהוא נכנס לרשימת המתנה, כלומר אנו לא מתחייבים לו לשמור זמן המתאים לו וממליצים לו להתקשר 20 דקות ולא יותר לפני ביצוע הטיפול ולברר האם עדיין מקום פנוי. אם כן אנו מזמינים אותו להגיע לקליניקה ולבצע תשלום כבר במזומן.

3. לקוח חדש חייב להתקשר למטרת זימון תור ממספר זיהוי בלבד.

4. יש גם אופציה נוספת לזימון תור, דרך לוח הזמנות, זה נוח מאוד וגם משתלם כי הוא יקבל 10% הנחה. הדרכה מופיעה באתר.


פרק

זימון תור (כללים עבור לקוח הוותיק).

1. כללים עבור זימון תור מצד של לקוח וותיק הרבה יותר פשוטים מאשר אצל לקוח חדש. לקוח וותיק צריך להתקשר לקליניקה למסור לנציג שירות שם שלו (או כינוי), רצוי שיופיע מספר טלפון שלו זיהוי, תאריך ושעה המתאימים לביצוע הטיפול, שם הטיפול וגם מתאי פעם אחרונה בערך הוא היה בקליניקה.

2. יש גם אופציה נוספת לזימון תור, דרך לוח הזמנות, זה נוח מאוד וגם משתלם כי הוא יקבל 10% הנחה. הדרכה מופיעה באתר

 פרק

אופן ביצוע תשלום עבור טיפולים ואבחונים

1.  כפי שכבר נאמר קודם, עבור טיפול או אבחון אחד בדרך כלל מטופל משלם במזומן ישר בקליניקה. במידה ולקוח מחליט לרכוש מנוי שנתי שעולה יותר מ-2000 ₪, הוא יכול לשלם באשרי בתשלום אחד, אומנם שרצוי שישלם במזומן.

2. במידה והיה סכסוך בין הנהלה ולקוח בנושא כספי כל שהו – הנהלה בדרך כלל דורשת מלקוח לשלם עבור טיפולים דרך כרטיס אשראי במשך זמן שנקבע או לתמיד

3. על פי תקנון הקליניקה, כל מטופל בלי יוצאי דופן מבצע תשלום עבור פעול הקליניקה לפני ביצוע הטיפול. במידה ללקוח או חסר כסף או סכום התשלום לא מלא יש לנו זכויות אדמיניסטרטיביות (ראה פרק על קנסים)

פרק

הנחות ומבצעים

1. על פי כללי הטבות, מטופל שזכאי לקבל מבצע ו/או הנחה חייב לקבל בקבלה תעודת  הטבות ורק על זה לקבל מה שמגיע לו.

2. לפי הסכם אישי עם הנהלת הקליניקה, מטופל חייב לקבל הסכם בכתב ותמיד להגיע לקליניקה עם הסכם הזה.

3. יש מספר חגים שנותן ללקוחות לקבל טיפולים במחיר פחות. (מבצע חגים)

פרק

פיצויים  מהנהלת הקליניקה למטופל

1. במידה ומטפל התקשר למטופל וביקש לדחות זמן תחילת הטיפול (אשר נקבע מלפני יותר משעה אחת), מגיע למטופל פיצוי 10% ממחיר הטיפול .

2. במידה ומטפל הודיע למטופל על ביטול תור ברגע אחרון, מגיע למטופל פיצוי כ-2 טיפולים בחינם בתוקף שבועיים מרגע הזה.

3. במידה ומטפל הודיע למטופל על ביטול תור יום ויותר לפני ביצוע הטיפול, מגיע למטופל פיצוי – 50% ממחיר הטיפול הבא.

4. במידה ולקוח קיבל טיפול לא מוסרי (התנהגות המטפל, חדר היה קר, מקלחת קרה ועוד) מגיע למטופל עד 3 טיפולים בחינם.

פרק

קנסים ו/או ניתוק קשר עסקי  עם לקוח

1. מטופל, אשר איחר לטיפול יותר מרבע שעה ולא הודיע משלם קנס – 50 ₪ עבור כל רבע שעת איחור. במידת סירוב אנו מבטלים עבורו כל הטבות מה שהיה מגיע לו מקודם ובנוסף בהקדם הוא יתחיל להזמין תור דרך כרטיס אשראי בלבד. כך נוכל למשול אצלו קנסים עבור איחורים. במידה והמטופל מסרב להזמין תור בעתיד על ידי כרטיס השראי יש לנו זכות לא לקבל את המטופל יותר בקליניקה (ניתוק קשר עסקי).

2. מטופל, אשר איחר לטיפול יותר מרבע שעה והודיע על כך, אנו מבתרים על קנס, אך בפעם הבא הוא יקבל קנס עם אותם סיבוכים שכתובים בפסוק הקודם.

3. מטופל, אשר קבע תור, ולא הגיע לקליניקה ולא הודיע על ביטול נכנס ל"רשימה השחורה" . אם עברה זו קרה פעם ראשונה הוא מקבל קנס כ-20% מסכום הטיפול. בפעם השנייה הוא אמור לשלם קנס כ-70% ממחיר הטיפול. במידת סירוב לשלם – את מטופל הזה לא יקבלו בקליניקה בעתיד.

4. מטופל, אשר קבע תור, ולא הגיע לקליניקה, אומנם התקשר ברגע אחרון הוא מקבל קנס 50% ממחיר הטיפול

5. מטופל, אשר התקשר עד שעתיים מראש נכנס ל"רשימה שחורה". הפעם הוא לא ישלם קנס. בפעם הבא אם תקרה אותה סיטואציה, הוא חייב לשלם קנס 70% מסכום הטיפול

6. מטופל, אשר התנהג כלפי מטפל בצורה בלתי מכובדת כמו צעקות, השפלות, קללות וכו" הוא יקבל הוראה מפעם הבאה לשלם עבור טיפול מחיר כפול או מקבל ניתוק קשר עסקי עמו לתמיד.

I פרק

 חומרי עזר בטיפולים

1. כל מצאים (סדינים, כיסויים  וסדיניות) הם כמובן חד פעמיים

2. מגבות עוברות תהליך כביסה יסודית

3. כל שמנים וחמאות גוף – עוברים תהליך סטריליזציה



פרק

רחיצה

1. אחת מדרישות הקליניקה – להגיע לטיפול רחוץ ומסודר.  אם מטופל לא הספיק להתקלח, כמובן הוא יקבל אפשרות להתרחץ לפני טיפול, חבל כי הוא תופס זמן שמיועד לטיפול.

2. לאחר טיפול מטופל בלווי מטפל האישי נכנס לחדר רחצה. על פי הנחיות הוא נועל כפכפי רחצה חד פעמיים. מרטיב בעצמו את גופו ושאר עבודה יעשה מטפל: מסבן את כל הגוף שלו בסבון טבעי ועל הסבון מבצע פילינג קל. לאחר מכן הוא שוטף את הגוף בעצמו. מקבל מגבת טרייה וחוזר לחדר טיפולים, מתלבש ובסוף מקבל כוס קפה "אספרסו".

פרק

שיחה עם מטופל לפני הטיפול

1. מטפל אישי בחדר-קבלה יושב עם מטופל ומקבל פרטי מצב בריאות שלו (מחלות, טראומות, נתוחים אם היו בעבר)

2. מבצע גם הדרכה על בית העסק, על עצמו, על הטיפול אשר מטופל אמור לקבל. מדריך את מטופל איך להתנהג במשך הטיפול.

  
 
 
                                                                                                                                                                                                                       הנהלת הקליניקה
logo Web Design