רעיונות ליצירת הרפתקאות
הדף הזה נותן רעיונות ליצור הרפתקאות (דף זה מיועד לשליט מבוך ולא לשחקנים).
תוכן עניינים:
1. שבעת הדלתות השטניות
2. ממלכתו האפלה של דארקינג
3. טבעו של אגראס, שליט חיות וטבע
4. המאגיה הכי שחורה עלי אדמות
5. וורדה יוצרת מתקפת מונוליתים
6. טאראסק וטאראסקית
7. דארקינג, אגראס ווורדה בהרפתקה אחת
8. גלגל המזלות של מבוכים ודרקונים
הרפתקאות:
"שבעת הדלתות השטניות"
לפי האגדה, במקום רחוק רחוק מכאן, אפל ומיסתורי (רוב האנשים חושבים שזה מתחת לאדמה), שוכן לו מקדש מוזר. זהו מקדשו של אל או אלה שנשכחו כבר יותר ממאתיים שנים. כיום, בקצה המקדש, ישנן שבע דלתות מוזרות שמעל כל אחת מהן כתוב את האות "D". כול אות של די מסמלת מילה באנגלית: Dragon, Devil, Demon, Drakula, Darking, Dungeon ו Danger (דרקון, שטן, שד, דרקולה, דארקינג, מבוך וסכנה) שדרקולה ודארקינג הם שמות של אנשים שמתו או שהם מרושעים ולא מתו או גם זה וגם זה. אי אפשר לדעת מה יש בכל אחד (האמת היא, שרק על 6 דלתות כתוב "D" ועל דלת אחת כתוב "DANGER" שבה יכול להיות כל דבר, גם טוב וגם רע) , כי כאשר נכנסים אי אפשר לצאת מסיוט הזה והתעולמה תמיד תישאר תעלומה.
"ממלכתו האפלה של דארקינג"
כפי שהזכרנו קודם את דארקינג, הוא מופיע גם כאן. דארקינג הוא מחולל צללים ברמה גבוהה שגר במערה אפלה עם אלפי עכבישים מכל הסוגים שיש. מערתו נמצאת בממלכה חשוכה ביותר שלרוב מכנים אותה בשם "ארץ החושך" ואף אחד חוץ מדארקינג, עכבישיו וצבאו לא יכולים לראות כלום בארץ החושך. ועכשיו לעניין: לפני הרבה זמן, דארקינג גילה שחלק גדול מאוד ממערתו חסר. הוא לא ידע מה לעשות, עד שהחליט: לגנוב את אותה הצורה של החלק מהטירה של הדרקון חצי שחור וחצי זהב. אחרי זה, (שהוא הצליח לגנוב את החלק כמובן) הדרקון חצי שחור חצי זהב, שבמובן פשוט הוא חצי רע וחצי טוב, הבטיח לעזור עזרה מבוקשת לקבוצה שתגיע ראשונה לליבה של ארץ החושך, אבל רק פעם אחת (ואתה שליט מבוך, צריך לגלות מה כי אנחנו כבר יודעים). פרט אחרון: אם הקבוצה נכנסת לקרב נגד צבאו של דארקינג, אז אפשר להכריז ישירות שהצבא ניצח כי כמעט שלושים חיילים וכל בן אדם שם מעל רמה 5.
"טבעו של אגראס, שליט חיות וטבע"
אי שם, באיזושהי ארץ, אשף אחד יצר פארק. פארק של דשא ומפלצות. פארק של סכנה. פארק שאף אחד לא רוצה להיכנס אליו חוץ מקבוצות נועזות שרוצות להשמיד את אגראס. מנהל הפארק, אגראס (דרואיד-סייר חזק) , השתלט על הפארק שנה אחרי שהאשף יצר אותו. בתוך הפארק יש מבוך. בתוך המבוך יש מפלצות שמעכבות את הקבוצה להגיע לאגראס. אחרי המבוך הקבוצה נלחמת באגראס ואחרי שהיא מנצחת אותו, אם היא עוד רוצה להמשיך בהרפתקה אז הפארק נהיה שלה וחוזרים אליה אנשים מדי יום. קצת משעמם? יש עוד הרפתקאות.
"המאגיה הכי שחורה עלי אדמות"
בתקופה של מאגיה, מלחמות מאגיות, ערים מאגיות, ובכל מקום יש פינה למאגיה, ונוצרים סוגים חדשים של דרקונים. בתור מלחמות, נוצרים נשקים חדשים: פצצות מאגיות, פצצות רב מאגיות, קשתות מאגיות, חרבות מאגיות ואפילה שוריקאנים. זה המצב. הכל שחור. ומאגי. במקדשה של תיאמת, מלכת הדרקונים הכרומטיים, אפילו נוצרים זנים של דרקונים עם יכולות קסם לרעה. נוצרים כמה סוגים: דרקון מאגי ודרקון רב מאגי, שלשניהם יש מגבלות של לחשים מאגיים, אבל לדרקון רב מאגי קצת פחות. ויש עוד סוג שהוא החזק ביותר: דרקון מאגיה שחורה. לדרקון מאגיה שחורה אין מגבלות קסם, כך שהוא יכול לעשות מה שבא לו מתי שבא לו, ואפילו להמציא קסמים. המשימה של הקבוצה: לגרום איכשהו שיהיה שלום, ולהשמיד את סוגי הדרקונים בעלי המאגיה. איך הם יעשו את זה? אתה צריך לתכנן את זה, שליט מבוך.
"וורדה יוצרת מתקפת מונוליתים"
במזרח הרחוק, קרוב לאוקיינוס, מתחילה מתקפה. מתקפה של מונוליתים, שוורדה ינגסטן (בקיאת יסודות ברמה גבוהה) מתכננת. בקרוב מאוד, וורדה ינגסטן תעבור ארץ ארץ, ותתקיף היא והמונוליתים שלה. אבל יש לה חיסרון אחד: בלי מונולית מים, לפחות אחד, היא לא יכולה להתקיף, כי ככה המונוליתים רצו. מאיפה היא תשיג מונולית מים? התשובה ברורה: מהאוקיינוס שקרוב אליה. המשימה של הקבוצה היא לעצור בעדה, ואולי בשביל זה גם להילחם בה.
"טאראסק וטאראסקית"
ההרפתקה ברורה מאוד: נוצר לחש חדש ברשימת הלחשים במערכה. זהו לחש למגים בלבד. הלחש אומר: "כל מג ברמה 20 ומעלה יכול לזמן טאראסק או טאראסקית, ואחרי שהוא מזמן אותם הוא מת ואי אפשר להחזיר אותו לחיים." מג אחד עשה לחש זה ומת כמובן. עכשיו ישנם טאראסק וטאראסקית שהורסים ערים שלמות בלי להתאמץ. המשימה של הקבוצה: לנצח את זוג הטאראסקים. סתם, נראה לך? אין להם סיכוי נגד הטאראסקים! המשימה שלהם היא לשרוד כמה שיותר זמן. אבל אם הם רוצים לנצח את הטאראסקים, בבקשה, זה אומר שהם רוצים למות.
"דארקינג, אגראס ווורדה בהרפתקה אחת"
הקבוצה שמעה על איזושהי משימה (אתה תמציא אותה). זוהי משימה קשה, וצריך להתאמן כדי לצאת אליה. לקבוצה יש שלוש אפשרויות להתאמן: או אצל דארקינג, או אצל אגראס או אצל וורדה (בהרפתקה זו הם אנשים טובים עד קטע מסוים). למשל הם אצל דארקינג. אחרי כמה זמן הם שומעים שיש מחלה מוזרה: מחלת השטן. זוהי מחלה נדירה, וכל מי שחולה בה הופך לרשע יותר אפילו מנטיית תוהו-רע. הם שומעים אחרי עוד כמה זמן שמישהו חלה בה: דארקינג מלך העכבישים (דארקינג חולה בזה כי אצלו הקבוצה התאמנה, וככה זה פשוט מתוכנן). הקבוצה צריכה להגיע לארץ החושך כמו בהרפתקה המסוימת של דארקינג, להילחם בדארקינג, ואם הם ינצחו דארקינג יחזור להיות טוב (זאת הדרך היחידה לעצור את מחלת השטן). לקבוצה לא יהיה זמן להתחיל במשימה שתכננת להם בהתחלה.
"גלגל המזלות של מבוכים ודרקונים"
כל העולם מבין פתאום שיש גלגל מזלות אחד שכל מזל יכול למאפיין כל אחד מהעולם. המזלות הם: מבוך, דרקון, לוחם, נוכל, חרב, אבן חן, שרביט, קסם, קרב, דם, חפצי קסם וטבע. העולם מתחלק ל 12 חלקים: בכל חלק יש ארצות. כל חלק מייצג מזל, כי האנשים פוחדים שאנשים ממזל אחר יעשו להם משהו רע, ואם יהיה חלק של מזל מסוים אז הסיכויים לכך פחותים הרבה יותר. וכדי להשיב את השלום לעולם (שלא יהיו חלקים ויחזרו להיות כמו פעם) הקבוצה צריכה להילחם בקבוצות אחרות ממזלות אחרים. יהיו 4 מלחמות: בכל מלחמה יהיו 3 קבוצות. אם הקבוצה שלך תנצח, כל אחד ממנה יקבל יותר כריזמה ויותר נק"נ, והיא תעלה ל"גמר". ב"גמר", שהוא גם מלחמה, יהיו הפעם 4 קבוצות, מי שתנצח תקבל מספיק כריזמה כדי להחזיר שלום לעום ותקבל המון נק"נ.
|