שינוי צורה:
תלמידים שלום,
אנו אחרי חופשת חג החנוכה!
לפני החופשה ההשגים שלכם היו נמוכים מאוד!
לכן אני מודיעה על מבדק שייתקים ביום חמישי ה-15.12.2010 על שינוי צורה!
אני מקווה שהמבדק יעלה את רמת ההשגים שלכם.
פרופסור מ.מקונגל
--------------------------------------------------
בוקר טוב תלמידים,
היום נלמד איך לשנות את צבעה של כרית התפירה ולבזוף גם נוכל לשנותה למגוון חפצים.
שינוי צבע הוא מורכב מעט ולכן עליכם להקשיב לי ולסכם את החומר על קלף סטנדרט
בשביל התכוננות למבחן שייתקים בסוף השנה.
הלחש הוא: 'ירוס פלנטו' והוגים אותו כאשר קצה השרביט נמצא על מרכז כרית התפירה.
הביצוע הוא בשלבים הבאים:
1.שימו את קצה השרביט על מרכז הכרית
2.חשבו על צבע והגו את הלחש: 'ירוס פלנטו'
חשוב מאוד:חשבו על צבע ולא על דוגמה!
לפני שתתחילו להתאמן אני אספר לכם על ההיסטוריה של הלחש.
הלחש והמצאה בשנת 1887 ע"י הקוסם פרינטו ירוס פלנטו כאשר
הוא קנה לביתו שמלה אדומה ונזכר שביתו מתעבת צבע זה והוא מיהר לבצע ניסוי ומספר
כשפים כדי שיהיה אפשרי לשנות את צבע הבד.
כרית תפירה עשייה מבד ולכן הכישוף המסויים הזה פועל עליה.
התחילו להתאמן!
ביצוע בשיעור:
הרמיוני:כמעט,יש לך נקודות בצבע אדום על רקע הצהוב
וויזלי ביל:מעולה!
וויזלי ג'יני (ג'ינברה):כמעט,יש לך פסים
וויזלי צ'ארלי:לא הצלחת,התאמן בזמנך הפנוי
וויזלי רון (רונלד):מעולה!
מינרווה:מעולה!
מיקי:כמעט,יש לך דוגמה מסולסלת
פוטר לילי (ליליאן):מעולה!
שיעורי בית:
1.התכוננו על הלחשים שהופכים מחט לקיסם ולהפך ושינוי מים לרום ותה
2.באיזו שנה הומצא הלחש 'ירוס פלנטו'?
3.מדוע המוצא הלחש וע"י מי?
4.כתבו סיכום באורך 2 שורות (מינימום) על הלחש.(השורות צריכות להיות לפחות באורך זה: )
5.כתבו 6 דוגמאות לשימוש בלחש.
בהצלחה!
יומן המורה:
שיעור מס' 2- שיעורי בית:
לילי פוטר:הכינה
צ'ארלי וויזלי:אין
הרמיוני:אין
רון וויזלי:אין
ביל וויזלי:אין
מינרווה:אין
מיקי:אין
ג'יני וויזלי:אין
|