x
בניית אתרים בחינם
                    צבא העולם
כל המלחמות של המשחק יהיו רשומות פה:

29.6.2012 - פורצת מלחמה בין מעצמות המרכז(רוסיה-ולדי, צרפת-איתי ועיראק-רועי) לבין המעצמות הוותיקות(ישראל-יובל, ארה"ב-דן) בהמשך גם ארה"ב-אלכס וישראל-אופק מותקפות.

הצדדים הלוחמים:

 המעצמות הוותיקות    מעצמות המרכז
איראן-ליאו 
ארה"ב-דן
ארה"ב-אלכס     
ישראל-יובל  
ישראל-אופק - 29.6.2012 פרש מהמלחמה
רוסיה - 9.8.2012 פרשה מהמלחמה
עיראק - 8.7.2012 פרשה מהמלחמה 
צרפת - 5.8.2012 פרשה מהמלחמה



מהלך הלחימה:

29.6 - עיראק משגרת עשרות סקאדים אל עבר ישראל-אופק וארה"ב-אלכס בנוסף ארה"ב דן שאויים תחילה מאלכס תקף גם הוא בניו-יורק.
30.6 - צרפת ורוסיה תוקפות בחזית האווירית את צבא ישראל-אופק ורוסיה ממשיכה משם לתקוף בארה"ב-דן יחד עם עיראק שמשגרת עשרות סקאדים אל דן, רוב הסקאדים ייורטו בזכות סוללות "פטריוט" רבות שהגנו על העיר.
1.6 - ארה"ב-דן תוקף אווירית וימית את רוסיה בעיר צ´צ´ניה ופוגש את חיל האוויר שם ומנהל קרב אווירי.
2.7 - ארה"ב-דן וישראל- יובל וגם ארה"ב-אלכס תוקפים ברוסיה את כל הערים שלה מלבד מוסקבה שמוגנת טוב מידי מפני כוח אוויר.
3.7 - ארה"ב-דן פונה למעצמה נוספת - איראן-ליאו על מנת לבקש עזרה בלחימה, איראן מוסרת כספים רבים למעלה ל-300 מיליון דולר על מנת שארה"ב דן תוכל להתחזק ומשיבה בחיובי לקריאה שלה.
3.7-5.7 - צרפת-איתי פולש אווירית ימית וקרקעית אל עבר ישראל-אופק ופוגע קשה בכלכלה, לאחר מכן תוקף ערים מרכזיות בישראל-יובל.
7.7 - ארה"ב-דן ישראל-יובל ואיראן-ליאו מוציאים לפעולה את מבצע "עופרת הסקאדים", המבצע ושמו נוצרו בארה"ב- דן שהכין תוכנית במשך כ-7 ימים לתקיפת הסקאדים ומערכות ההגנה בעיראק וכך באמת עם שיתוף פעולה בין שלושת המדינות פגעו קשה במערכות ההגנה וההתקפה של עיראק. בהמשך היום תקפו מעצמות המרכז את ישראל-יובל ופגעו בו קשה.
8.7 - איראן-ליאו תוקף את רוסיה-ולד אווירית עם מספר של כ-5 פאנטומים F4E וכמות עצומה של טילים וגורם גם לרוסיה נזק רב. בצהריים ישראל-יובל תוקפת את עיראק בבירתה בגדד, היא גורמת לה נזק כבד ביותר ומשמידה את כל צבאה. מאוחר יותר עיראק פורשת מהמלחמה.
9.7-10.7 -  צרפת-איתי ורוסיה-ולד תוקפים את ארה"ב-אלכס בעיר מיאמי ומותירים אותו ללא צבא, לאחר מכן הם תוקפים שוב על מנת לגרום למדינתו נזק שיתבטא לאחר המלחמה אך הוא עדיין לא פרש.
15.7 - צרפת-איתי ורוסיה-ולדי תוקפות את ארה"ב-דן בערים וושינגטון הבירה וניו-יורק הם סופגות תבוסה גדולה ארה"ב סופגת נזק רק ימי ובהגנות בערים. בהמשך היום ישראל-יובל תקף את צרפת-איתי אך הפסיד בגדול.
24.7 - צרפת-איתי ורוסיה-ולדי תוקפות את יובל בבירה שלו עפולה ומשמדיות את כל מערכות ההגנה יחד עם המטוסים רק טיל היריחו שרד את ההתקפה.
26.7 - Israel-ישראל תוקפת את אופק-ישראל שפרש עוד בתחילת המלחמה ומשמידה את כל צבאו וכמעט את כל מערכות ההגנה שלו.
27.7 - צרפת-איתי ורוסיה-ולדי תוקפות את ישראל-יובל ומשמידות את כל הצבא שלו.
29.7 - Israel-ישראל תוקפת את צרפת-עומר בעיר בירתה פריז ומשמידה את כל הצבא.
29.7 - בהמשך היום צרפת-איתי ורוסיה-ולד תוקפות את ישראל-יובל שנית ומשמידות לו 8 טנקי מרכבות סימן 4 מתוך 10 חדשים שניתנו מארה"ב-דן בסיוע כספי גדול.
29.7 - בסיום היום ארה"ב-דן תוקפף את צרפת-איתי מתקפה גדולה ומשמיד את כל צבאו ומערכות ההגנה שלו כולל הצי הימי שלו.
31.7 - ישראל-יובל תוקף את רוסיה-ולדי בעיר בירה מוסקבה וגורם להשמדה של 5 סוללות נ"מ ו2 משגרי טילים ארוכי טווח(הארטילריה הרוסית).
2.8 - ארה"ב-דן תוקף את רוסיה-ולדי וגורם להרס של כמה וכמה משגרי נ"מ בנוסף להרס רב שגורם לעיר מוסקבה.
3.8 - ישראל-יובל תוקפת את צרפת-איתי ומשמידה את הצבא הצרפתי כליל.
5.8 - לפנות בוקר צרפת-איתי מכריזה על פרישה מהמלחמה.
6.8 - ארה"ב-דן תוקף את רוסיה-ולדי בעיר בירתו מוסקבה וגורם להרס של 5 מערכות S300 רוסיה-ולדי ממשיכה בפעולה של אי תגובה.
9.8 - ישראל-יובל תוקף את רוסיה-ולדי ובתגובה ולדי פורש מהמלחמה ובכך מסתיימת מלחמת העולם הראשונה.


כאן מסתיימת מלחמת העולם הראשונה




20.9.2012 - פורצת מלחמת עולם נוספת מלחמת העולם השנייה בין מעצמות המרכז(רוסיה-ולדי, עיראק-רועי ואיראן-ליאו) לבין מעצמות המזה"ת(מדינות ישראל-יובל וחסויי ומדינת ארה"ב-אלכס ודן).

הצדדים הלוחמים:

מעצמות המזה"ת
   מעצמות המרכז
- יובל: פרש ב-27.10.2012
- חסויי: פרש ב-27.10.2012
- דן: פרש ב-27.10.2012
- אלכס: פרש ב-27.10.2012
- מיכאל: פרש ב-13.10.2012
- עומר: פרש ב-13.10.2012

- טוני: פרש ב-20.9.2012
- איתי: פרש ב-28.9.2012
 - ולדי
- רועי
- ליאו

- רוי
- רוי
20.9 - המלחמה מתחילה בתקיפה של עיראק-רועי ורוסיה-ולדי על 2 הערים המרכזיות של פקיסטן ששם שהה צבאו והשמידו אותו. בהמשך היום ארה"ב-דן תקפה את איראן וספגה נזק קל והצליחה להשמיד מערכות נ"מ רבות בעיר. בנוסף עיראק-רועי תוקף את ישראל-יובל וגורם לנזק קל. בלילה ישראל-יובל יוצא לתקיפת תגובה נגד עיראק והורס משגרים רבים.
21.9 - שעת הצהריים, עיראק-רועי ואיראן-ליאו תוקפים עם טילי סקאד , ארטילריה , שיאהב ועוד כמה סוגים שונים של טילים את ישראל-יובל וגורמים להרס רב בעיר עפולה הבירה שלו. ישראל-חסויי תוקפת את עיראק-רועי בתגובה לתקיפה על ישראל-יובל ומשמיד את כל הסקאדים שלו(המבצע נקרא כמו המבצע האחרון:"עופרת הסקאים" שיזמה אותו ארה"ב). בלילה איראן משגרת את פצצת האטום אל עבר ארה"ב-אלכס העיר מיאמי שלו ספגה נזק קשה מאוד, זו הפצצה הראשונה במשחק שהופעלה שוגרה ופגעה.
22.9 - ישראל-יובל וחסויי וארה"ב-דן ואלכס תקפו את איראן-ליאו בעיר פרודו וחיסלו את כל תוכלתה כולל הכור והפצצה הגרעינית. בתגובה איראן-ליאו מעבירה את כל צבאה אל עיר בירתה טהרן ותוקפת את ישראל-יובל בעיר בירתו עפולה וגורמת לנזק רב.
28.9 - צרפת-איתי פרשה מהמלחמה עקב בעיה כלכלית והבינה שאין באפשרותה לעמוד כנגד מעצמות המרכז.
1.10 - צרפת-עומר נכנס אל המלחמה לצד מעצמות המזה"ת ובתגובה מצתרפת סוריה אל מעצמות המרכז.
2.10 - יום לאחר כניסת צרפת-עומר למלחמה היא מותקפת קלות בידי עיראק-רועי וסוריה-רוי המשגרים על עבר פריז עשרות טילים וסקאדים. בנוסף איראן נותנת את נאומה בעצרת האו"ם. יותר מאוחר בערב שיגרה איראן פצצת אטום מתוך לב טהרן על פריז שבצרפת-עומר והשמידה את כל הצבא וההגנה היבשתי.
3.10 - סוריה-רוי תוקפת את גרמניה-מיכאל עקב קנית מגדלי התאומים. באותו יום לקראת ערב תקפה רוסיה בחוזקה את גרמניה-מיכאל בעיר ברלין בירתו, היא הרסה את כל צבאו ומערך ההגנה ומבנים מרכזיים מלבד מגדלי התאומים וזאת עקב הפרת הסכם בין המדינות מצדה של גרמניה.
5.10 - גרמניה-מיכאל מצתרפת לצד מעצמות המזה"ת.
12.10 - איראן-ליאו משגרת פצצת אטום אל עבר גרמניה-מיכאל לעיר ברלין בירת גרמניה והורסת את כל הכוח הצבא מלבד הימי והאווירי שהיה בעיר שלו.
13.10 - איראן-ליאו מאיימת בתקיפה על גרמניה-מיכאל וצרפת-עומר בתקיפה בתגובה לכך הם פורשות מהמלחמה.
בהמשך היום ארה"ב-אלכס ודן וישראל-יובל יוצאים להתקפה כוללת אווירית עם מזל"טים בלבד נגד איראן-ליאו בכור הגרעיני היכן שפצצת האטום מוקמה, כל המזל"טים נהרסו ואיתם גם הפצצה הגרעינית.
16.10 - חיזבאללה-רוי משגר עשרות רקטות אל עבר ארה"ב-אלכס בשיתוף פעולה עם עירק-רועי, שדות התעופה בערים של ארה"ב-אלכס נהרסים כליל.
17.10 - ישראל-יובל תוקפת את עירק-רועי ומשמידה את כל צבאה.
21.10 - חיזבאללה-רוי משגרת עשרות רקטות וקטיושות אל עבר ישראל-יובל וגורמות לנזק קל.
23.10 - איראן-ליאו תוקפת את ישראל-חסויי בעיר בירתו תל-אביב וגורמת לנזק רב. בהמשך הערב יוצאת בהודעה אל המעצמות היריבות באיום של "תפרשו או שתחוסלו" המעצמות לא הגיבו על המסר.
26.10 - ישראל-יובל תוקפת את סוריה-רוי בעיר טרטוס עיר הנמל שלה וכתוצאה מכך סוריה-רוי מכריזה שהיא והחיזבאללה יכנסו למלחמה רשמית עם ישראל-יובל.
27.10 - חיזבאללה-רוי ורוסיה-ולדי תוקפות את ישראל-חסויי ומשמידות את הכור בדימונה ואת כל שאר הצבא בדימונה והמערך ההגנתי וגם באשדוד חיזבאללה הפיל טילים וגרם להרס רב. בתגובה מעצמות המזה"ת פרשו מהמלחמה בטענה שהשיגו את המטרה של הריסת הגרעין.

כאן מסתיימת מלחמת העולם השנייה




אחר:
21.8 - שבועיים לאחר סיום מלה"ע I הראשונה במשחק עיראק-רועי תוקפת במכת סקאדים קשה את ארה"ב-אלכס והורסת לו את שדה התעופה הצבאי שלו.
23.8 - בתגובה לתקיפה של ארה"ב-אלכס יוצאים למבצע פקיסטן-טוני, ישראל-חסויי וארה"ב-דן על תקיפת הסקאדים והשמדת הכוח העיראקי, מחיצת השאיפות העיראקיות לניצחון מערכתי ומניעה לסיכויי תקיפה המבצע נקרא: "מבצע רב מערכתי" שהרעיון בא ממדינת ארה"ב שיזמה מבצע בעבר בתקופת המלחמה שנקרא:"עופרת הסקאדים" שבו הושמדו בשחר מעל ל-30 סקאדים ומחיקת סוללות הנ"מ.
29.8 - פקיסטן-טוני ועיראק-רועי תוקפים את צרפת-עומר וגורמים להשמדת כוח הקרקע המלא שלו ולנזק כספי כבד.
3.9 - ישראל-חסויי תוקפת בעיראק ומשמידה את הצבא המלא שלה כליל.
14.9 - גרמניה-מיכאל תוקפת את עיראק-רועי בעיר בגדד וגורמת לנזק קל.
14.9 - באותו ערב זמן קצר לאחר התקיפה עיראק בונה מספר סקאדים ועוד טיל בליסטי אטומי רגיל ותוקפת את גרמניה בעיר ברלין ומשמידה את כוחות הקרקע ושדה התעופה שלה.
20.4.2013 - צפון קוריאה בהנתהגתו של קים ג´ונג און וסוריה-רוי תוקפות את רוסיה-ליאור בעיר מוסקבה הבירה עם פצצת אטום ומתקפה קשה בעלת צי אווירי נרחב וגורמים לנזק רב מאוד שפוקד את העיר, שם קוד המבצע היה "הכוכב השני" שאת שמו נתן ולדי-רוסיה לשעבר.
29.4.2013 - רוסיה-שלומי תוקפת את צרפת-בר בעיר בירתו פריז וגורמת להרס רב.
3.5.2013 - ארה"ב-אלכס צרפת-בר וישראל-יובל יוצאות להתקפה רב חילית מול רוסיה-שלומי ערב ההתקפה שלו על צרפת-בר.
8.5.2013 - צרפת-בר תוקפת את רוסיה-שלומי אך מאבדת את כל צבאה.
8.5.2013 - צפון קוריאה-קים ג´ונג און תוקף את צרפת-בר באותו ערב שהוא תקף את שלומי ומשמיד את כל העיר פריז.
9.5 - רוסיה-שלומי תוקפת את רוסיה-ליאור ומשמידה את כל נמלי הדלק שלה, מעצמות רבות גינו את התקיפה.
10.5 - ארה"ב-אלכס תוקפת את רוסיה-שלומי ומשמידה את כל נמלי הדלק, המאגרי נשק כימים ועוד הרבה וגורמת להרס רב סוריה-רוי איימה לתקוף אותה.
11.5 - רוסיה-שלומי תקפה את ארה"ב-אלכס והרסה מספר מערכות הגנה.
17.5 - סוריה-רוי תוקפת את צרפת-בר ומשמידה את ה-20 טנקי לקלר החדישים שהזימנה.
3.8 - צרפת-עומר יוצאת למבצע "עופרת הגרעין" תוקפת עם 4 מטוסי פאנטום שנשאו פצצות חודרות בונקרים כור שנחשד ככור גרעיני לייצור פצצת אטום באיזור  דיר א-זור שבעומק סוריה-רוי, סוריה-רוי הכחישה שהכור יועד לייצור נשק גרעיני המתקן נבנה בחצי מימון של צפון קוריאה-קים ג´ונג און.
9.8 - ישראל-יובל יוצאת לתקיפה בסוריה-רוי באיזור דיר א-זור שהותקף שבוע קודם לכן בידי רוסיה-שלומי, ישראל-יובל התקיפה את הכור הגרעיני לייצור פצצת אטום.

logo בניית אתרים בחינם