x
בניית אתרים בחינם
הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
שלח לחבר
 
 
                 מיסטריו האלוף!!!
                                                                            

                                                                 
                                                                                        
                                                                        
   פורום wwe    צרו קשר ובקשו בקשות
 
    ריי מיסטיריו ויקיפדיה
    משחקים של ריי בwwe
    12 עובדות על ריי
    המסכות של ריי
    הקעקועים של ריי
    חפצים לקניות של ריי
    מתקפת ה-619
    royal rumble 2007
    תמונות של ריי
    מילים לשיר של ריי
    קליפ על ריי
    תמונות של ריי 2
    סוגי קרבות
    חתימות
    מתאבקים מצויירים
    סוגי קרבות 2
    מכות סיום
    תמונות זזות
    Money in the bank
    משחקים של ריי 2
    מתאבקים שנפטרו
    מתאבקים בילדותם
    מתאבקי raw ו-smakdown
    תרגילים ופירושים
    מתאבקים יהודים
    מילון wwe
    שופטי ה-wwe
    אגדת המתאבקים
    עצומה.!?כנסו.!ותחתמו!?!...
    קלפי wwe
    בובות wwe
    ריי המלך חזר
    זוכי הרויאל רמבל
    לוח שידורים
    מתאבקים שהיו בכלא
    חגורות אליפות
    Inferno Match
    elimination chamber match
    Casket Match
    Boiler Room Brawl
    Street Fight match

מילון מונחים

מילון מונחים של האבקות :

המושג
הפירוש
דוגמא
Angle (אנגל) זוית הסתכלות על מה שקורה או עליה נשען איזה סטורי ליין (ראה ע´) או פיוד (ראה ע´) . הקרב המשולש בין טריפל H, ג´ריקו וסטפני נסוב סביב התנאי שאם סטפני מפסידה היא עוזבת את הפדרציה ואם היא מנצחת היא נהיית אלופה.
Booker (בוקר) האדם האחראי על כל הסטורי ליינס, אנגלס (ראה ע´) , פיודים (ראה ע´) ופושים (ראה ע´) . כל אלה צריכים לעבור דרכו והוא צריך לאשר אותם או במקרים רבים להמציא אותם. הבוקר פעמים רבות אחראי גם ללוחות הזמנים של המתאבקים, סדרי הופעות, סיומי קרבות ועוד דברים רבים. בWWF כבר שנים שאין בוקר אחד והתפקידים הללו מתחלקים בין אנשים שונים כשאת מירב העבודה עושה צוות הכתיבה בראשות סטפני מקמהון. למרות זאת ישנו "בוקר על" אשר אומר את המילה האחרונה וזה וינס מקמהון. אריק בישוף, וינס רוסו, קוין סאליבן (בתקופות שונות בWCW)
Bump (באמפ) מכה כואבת אשר חוטף המתאבק במהלך הקרב. בין אם מדובר בנפילה מראש כלוב או קבלת כסא בראש, הבאמפ מיועד להיראות ולהישמע על מנת לחדד את האלמנט הדרמטי בקרב. ג´ף הארדי קופץ מהסולם אל השולחן, מיק פולי חוטף כסא בראש.
Blade (בלייד) פעולת חיתוך העור שמבצעים המתאבקים על מנת להוסיף לאלמנט הדרמטי של הקרב על ידי דימום. הפעולה מתבצעת בעזרת סכין גילוח מכוסה ניילון או חומר אחר כאשר רק חלק קטן ממנו נותר חשוף. כשמגיעה השעה הנכונה שולף אותו המתאבק ממכנסיו (או מקבל אותו מהשופט) ומבצע חתך מהיר על מצחו. הבלייד מוסיף כבוד גם למדמם שמוסיף להתאבק למרות הכאב וגם ליריבו שהצליח לפצוע אותו כה קשה. בקרב של פלייר והאנדרטייקר המצלמה הראתה בבירור את הבלייד של פלייר
blader\bleeder (בליידר\בלידר) מתאבק אשר צבר מוניטין כאחד שנוהל לדמם בקרבות שלו. לרוב זה מתחיל באופן מקרי והמתאבק נהנה מתגובות הקהל וממשיך במסורת. ריק פלייר, סטיב קורינו.
Bumper (באמפר) מתאבק שידוע כאחד שמשתמש בבאמפים באופן קבוע בקרבות שלו, בין אם זה בגלל שהוא מרגיש נח עם זה, בגלל שזו דרכו להתבלט, או מכל סיבה אחרת. מיק פולי, טרי פאנק, ספייק דאדלי
Job (ג´וב) להפסיד בקרב ברט הרט הפסיד/עשה ג´וב לשון מייקלס ברסלמניה 12 בקרב אירון מן
Gimmic (גימיק) "פירוש ראשון:חפץ שנראה כמו משהו מסויים אך הוא לא. פחות נפוץ כיום.
פירוש שני:מוטיב קבוע אצל אחת הדמויות."
"דוגמא לפירוש הראשון: ה""קרש"" של האקסו ג´ים דאגן.
דוגמא לפירוש השני:הגימיק של ג´ריקו כשמראיינים אותו הוא לשבש את שם המראיין. הגימיק של הרוק כשמראיינים אותו הוא להתעלל במראיין.
"
Heel (היל\רע) האיש הרע, זה שכולנו אוהבים לשנוא. ההיל לא בוחל בשום אמצעי כדי לנצח בקרבות שלו, כולל נסיונות לפצוע קשות את יריביו עוד בטרם הקרב. עם השנים ההילים נעשו יותר ויותר פופולאריים וגם ההבחנה ביניהם לבין הפייסים (ראה ע´) נעשתה קשה יותר מאז שהפייסים התחילו לדבר איתם בשפתם. HHH היה היל במשך שנים לפני הפציעה. nWo היא קבוצת ההילים הבולטת כיום.
Heat (היט\חום) הפידבק שמקבל המתאבק מהקהל. באופן כללי במקרה של פייס (ראה ע´) זה מתבטא בפופ (ראה ע´) אדיר ואצל היל (ראה ע´) אלו שאגות בוז. היט בדרך כלל מיתרגם למכירת כרטיסים ומוצרים נלווים. זוהי שאיפתו של כל מתאבק לקבל כמה שיותר היט כי זה מן הסתם יוביל לפוש (ראה ע´) שלו. קורט אנגל,טריפל איץ´,רנדי אורטון וכו´
hot tag (הוט טאג\הטאג החם\ההחלפה החמה) אפקט של מניפולציה רגשית על הקהל המתבצע בזמן קרבות זוגות. הזוג הרע דואג בכל מיני תחבולות לשמור שהיריב שלהם לא יצליח להתחלף עם השותף הטרי שלו. במשך דקות ארוכות הם ממשיכים להתעלל בו עד שהקהל פורץ בשמחה כשהוא לבסוף מצליח להתחלף עם השותף שלו שנכנס לזירה ו´מנקה את הבית´ (ראה ע´). לא נפוץ בקרבות הקצרים של ימינו. בנואה וג´ריקו נגד אוסטין וטריפל H בסמקדאון 2001
Comeback (קאמבק) "1) המובן המקובל של המילה. אישיות מוכרת בענף חוזרת לפעילות לאחר תקופה ממושכת של היעדרות.
דוג´: HHH, בקרוב בנואה.
2) במהלך הקרב אחד מהמתאבקים סובל ממתקפה של היריב במשך דקות ארוכות. כאשר הוא מצליח סוף סוף להחזיר מתקפה זה נחשב לקאמבק.
"
טריפל איץ´ חוזר ב-2002,כריס בנואה חוזר ב-2002,אדג´ חוזר ב-2004 וכו´
Calling moves\spots (שידור מהלכים) "1) תפקידם של שדרני ההיאבקות – להבהיר לצופה בבית מה המהלכים המתבצעים מול עיניו.
2) תיאום בין שני המתאבקים בזירה לגבי המהלכים הבאים שהם יבצעו. בדרך כלל זה מתבצע תוך כדי Rest holds (ראה ע´) . המתאבקים מסווים את זה על ידי צעקות בין המילים שהם מחליפים ביניהם.
"
 
Dark match (קרב אפל) קרב אשר אינו מצולם לטלויזיה. בדרך כלל מתייחס לקרבות לפני תחילת ההופעות של היט וראו. הקרבות האלו הם צ´ופר לקהל, הם מכניסים אותו לאוירה לפני התוכנית ונותנים לו הזדמנות להכיר את המתאבקים בתוכנית הפיתוח של הWWF. נתן ג´ונס נגד ג´ובר ברו של 2002
[Baby]Face (פייס\בייביפייס\´טוב´) המתאבק הטוב. עד לפני כמה שנים ההבחנה בין הפייס להיל היתה הרבה יותר ברורה. הפייס לעולם לא היה משתמש בחפצים כדי לנצח וההיל לא היה זוכה לעידוד מהקהל. כיום ההבחנה נעשית רק על ידי הקהל עצמו. הוא מחליט את מי לעודד ובהתאם הWWF מספקים למתאבק עלילה מתאימה. כריס בנואה,הרוק,ג´ף הארדי וכו´
Glass Ceiling (תקרת הזכוכית) מונח הבא לתאר את הגבול הבלתי נראה המבדיל בין מיין-אינבטרים (ראה ע´) למיד-קארדרים (ראה ע´) . המונח מובא בד"כ לשימוש ע"י קהילת האינטרנט הקובלת על כך שהאליל התורן שלהם מוקף בתקרת זכוכית ע"י ההנהלה ו\או המיין-איבנטרים. במשך שנים התלוננו האוהדים על כי בנואה וג´ריקו מוקפים בתקרת זכוכית. כעת הם מתלוננים בנושא בקשר לRVD.
House Show (הופעת בית) הופעה אשר אינה מצולמת לטלויזיה. מספר הקרבות לא ממש שונה מאשר של ההופעות המצולמות, אבל איכות הקרבות בדרך כלל נמוכה יותר. ההופעות האלו היו פעם מקור הפרנסה העיקרי של הWWE, אבל זמנים השתנו ומספר ההופעות האלו ירד עם השנים, מה שמאפשר למתאבקים לנוח קצת יותר בין קרב לקרב. לעתים רחוקות מאד האלופים מפסידים את תוארם בהופעות אלו, שכן עדיף לעשות את זה להנאת מיליוני צופים ולא אלפים ספורים, אך למרות זאת זה קורה לפעמים ושומר על התחושה של "הכל יכול לקרות בWWF” (מעניין שעוד לא אמרו את זה על WWE).  
Jobber (ג´ובר) מתאבק אשר תפקידו להפסיד למתאבקים האחרים. תפקידו של הג´ובר הוא לא להפגין את כשרונותיו אלא לגרום ליריבו להיראות טוב. הג´וברים כבר לא מופיעים בטלויזיה כמעט, ואת מקומם תופסים המתאבקים מהשורה התחתונה שלא מתנהגים בצורה שונה בהרבה בזמן קרבות הסקוואש (ראה ע´) שהם משתתפים בהם. איירון מייק שארפ, ברוקלין ברולר.
Kayfabe (קייפייב) סגנון דיבור בו משתמשים אנשי תעשיית ההיאבקות כאשר הם מעוניינים להסתיר את הצד המציאותי של העסק. מיק פולי מתראיין בקיפייב הוא מקלל את HHH שגמר לו את הקריירה. מחוץ לקייפייב פולי מודה שהוא רצה לסיים כבר את הקריירה.
Mark (מארק) "1) אוהד היאבקות אשר אינו מודע לכל הצדדים המציאותיים של העסק. יש מארקים בדרגות שונות, החל מאלה שחושבים שהקרבות אמיתיים לגמרי, המשך באלה שחושבים שHHH וסטפני מקמהון באמת נשואים, וכלה באלה שחושבים שכריס בנואה הוא המתאבק הטכני הטוב ביותר בעולם.
2) אוהד שרוף של אחד או יותר מהמתאבקים גם אם ברור לו שמתאבקים אלה הם לאו דוקא הטובים ביותר. "
 
Mic-Skill\Mic-Work (כישורי מיקרופון) מונח הבא לתאר עד כמה מוצלחים המתאבקים בהעברת המסרים שלהם בזמן הפרומואים (ראה ע´) . כישורי מיקרופון גבוהים מיוחסים למתאבקים שבאופן קבוע מצליחים להעביר את המסר שלהם ו\או ליצור היט (ראה ע´) בזמן הפרומו. בשל השינוי באופיים של הפרומואים (ראה ע´) בשנים האחרונות (רבים מתבססים פשוט על קטעים דרמטיים בחדר ההלבשה) המונח למעשה הפך להיות מדד לכישורי המשחק של המתאבקים. הרוק,סטיב אוסטין,טריפל איץ´ וכו´
Main Event (מיין איבנט) הקרב העליון בחשיבותו במהלך הערב. זה יכול להיות במהלך תכנית RAW, סמקדאון, PPV (ראה ע´) או הופעת בית (ראה ע´). לכל הופעה יש מיין איבנט (אני מניח). המיין איבנט הוא לאו דוקא הקרב האחרון, למרות שזו המסורת. המיין איבנט הוא הקרב שאותו דחפו הכי הרבה בשיווק. למעשה בהופעות בית המסורת היא לשים את המיין איבנט באמצע האירוע (מסיבות שלאו דוקא עדיין בתוקף כיום). למעשה עד לעצם היום הזה השיטה הפשוטה ביותר לזהות את המיין איבנט היא לבדוק באיזה קרב משתתף הולק הוגאן.  
Main Eventer (מיין איבנטר) מתאבק אשר באופן קבוע משתתף בקרבות המרכזיים במהלך ההופעות. כאשר אתה מקוטלג כאחד מתחילים החיים הטובים אשר מתבטאים במשכורות גבוהות יותר, השפעה מאחורי הקלעים והגברת שיווק המוצרים על שמך. הוגאן, רוק, HHH ובמידה פחותה יותר אנגל וג´ריקו
Mid-Carder (מיד קארדר) מתאבק אשר נוטה להופיע בקרבות המשניים בחשיבותם. אלו אשר מופיעים בסביבות האמצע של הערב. המיד קארדר שוגה באשליות שבעזרת עבודה קשה והתמדה הוא יהפוך יום אחד למיין איבנטר (ראה ע´) . במציאות, יש מספר מוגבל מאד של מיין איבנטרים שאפשר לקיים בעונה אחת והם כולם מנסים לשמור על המקום שלהם. כתוצאה בכל דור יש קבוצה גדולה של מתאבקים טובים ומוכשרים אשר אף פעם לא זוכה להגיע למיין-איבנט. RVD, בוקר טי, אדג´, קיין
None Wrestler (נון-רסלר\לא מתאבק) אדם אשר משתתף בקרב או מספר קרבות אף על פי שזוהי לא העבודה שלו. המקמהונים, דייויד ארקט, וינס רוסו...
No-Sell (נו-סל\לא מוכר) התנהגות של מתאבק אשר אמורה לגרום לו להיראות מאד קשוח ובדרך כלל גורמת ליריב שלו להיראות כמו אפס. כאשר היריב מבצע את אחד מהמהלכים ההתקפיים שלו המתאבק נשאר עומד איתן וגורם למהלך להיראות חסר השפעה עליו. בדרך כלל נתפסת ההתנהגות הזו כלא מקצועית, אך יש מתאבקים אשר היריבים כבר השלימו עם כך שזה חלק מהגימיק (ראה ע´) שלהם. LOD, הוגאן ואולטימט וורייר.
Over (אובר) המתאבקים שואפים להיות אובר עם האוהדים, הכוונה שהאוהדים יזדהו עם הדמות שלהם וירצו לראות אותה יותר. הדרך המקובלת להיות אובר היא לצבור נצחונות, מכאן באו הביטויים To put someone over וTo get over someone שמשמעותם (בהתאמה) היא להפסיד למישהו ולנצח מישהו. האנטיתזה המוחלטת לדרך הזו היא דרכו של מיק פולי שנעשה אובר עם האוהדים על אף מאזן הניצחונות-הפסדים הלא מרשים שלו. פולי זכה לאהדת האוהדים בזכות האהבה לעסק שהוא הפגין וההקרבה האישית שלו למען הנאת הצופים. הרוק,כריס ג´ריקו וכו´
Old School (אולד סקול) גישה שמרנית להתנהלות של הקרבות והסטורי-ליינס (ראה ע´) . המונח הזה מתרענן כל הזמן ונראה שבעידן הבעיטה-אגרוף-מהלך סיום של היום כמעט כל מהלך היאבקות הוא אולד סקול. לבטח הכוונה היא למלכי ההיאבקות הקלאסיים כמו אחיזות הראש, נעילות המרפק ודומיהם אשר אין להם כבר זכר בWWE.  
Pay-Per-View (PPV, פיי-פר-ויו, תשלום תמורת צפייה) אירוע אשר על מנת לצפות בו בטלויזיה יש לשלם בנפרד. הWWE משדרים 12 אירועים כאלה בשנה כשהגדול ביותר הוא רסלמניה. פעם היה הבדל ניכר בין מה שניתן היה לראות באירועים אלה לבין תכניות הטלויזיה השבועיות. כיום אין כמעט אף שוני, מה שלא מפריע למליוני אמריקנים לשלשל מכיסם עשרות דולרים כדי לצפות באירועים אלה. רסלמניה, סרבייבר סיריס, סאמרסלאם...
Push (פוש\דחיפה) נסיון של ההנהלה לקדם מתאבק מסויים. יש דרכים רבות לעשות את זה כשאת המקובלות שבהם אפשר לקרוא במאמרו של אילן "מתאבקי העתיד". פעמים רבות נגמרת הדחיפה זמן קצר אחר כך מסיבות אלו או אחרות שרובן לא קשורות ליכולת של המתאבק דווקא. כריס בנואה,כריס ג´ריקו כו´
Pop (פופ) שאגות אדירות של שמחה וקריאות עידוד. בדרך כלל זוהי התגובה המקובלת לפייס (ראה ע´) שמגיע לזירה או מבצע מהלך מרשים. כיום גם הילים (ראה ע´) זוכים לפופ פעמים רבות.  
Promo (פרומו) הזדמנות למתאבקים להציג את כישורי המיקרופון שלהם. במהלך הפרומו המתאבק מופיע בפני הקהל כאשר הוא מתייחס לסטורי-ליין (ראה ע´) בו הוא מצוי באותו זמן. הפרומו יכול להתבצע מחוץ לזירה או בתוכה, בתור ראיון, בתור התייחסות ישירה לקהל, או בתור קטע "ספונטני" שצולם בחדר ההלבשה. קוין קלי מראיין את רוק, HHH וסטפני מדברים בחדר ההלבשה, קורט אנגל נואם לאוהדים מהזירה
Plant (שתול) ב90% מהמקרים בהם ניתן לראות אוהד אשר פורץ לזירה או חוטף מכות מאחד המתאבקים מדובר בשתול, אדם אשר זה היה התפקיד המיועד לו כחלק מהסטוריליין, 10% האחרים עלולים להביא לתוצאות הרות אסון...
Programme (תכנית) מושג כללי ומעורפל שבא לתאר את הכוונה של החברה לשלב שני מתאבקים יחדיו בסטורי-ליין (ראה ע´) . ההנהלה יכולה למשל להחליט שעל מנת לקדם את אדג´ הם ישימו אותו בתכנית עם HHH. זהו רעיון כללי עוד לפני שהוחלט אם הם ישלבו כוחות או יילחמו אחד נגד השני. עד עכשיו לא מובן לגמרי טיב היחסים בין בוקר טי וגולדאסט אך אין ספק שהם בתכנית ביחד.
holds (אחיזות מנוחה) אחיזות כניעה אשר לא מופעל בהן שום לחץ על היריב. המטרה להעניק זמן מנוחה לשני המתאבקים. הד-לוקס, ארם-ברס ועוד הרבה. למעשה כמעט כל מהלך כניעה אפשר לבצע בצורה שרק תיראה מכאיבה. לצורך העניין כמובן, המתאבקים צריכים לדעת למכור (ראה ע´).
Swerve (סוורב \ שינוי חד). כל מהלך שאינו מתאים להתפתחות הסדירה של המאורעות על פי הסטורי-ליין (ראה ע´). בילי וצ´אק מחליטים לא להתחתן, מקבלים 3 דקות מרוזי וג´אמל. סטפני אמורה לבצע HLA אבל בסוף בישוף חוטף סטינק פייס.
Shoot (שוט \ ירייה). יכול להיות חלק מפרומו (ראה ע´) או חלק מקרב. כאשר מתאבק "יורה" בפרומו הוא למעשה אומר את מה שהוא באמת חושב. כאשר הוא "יורה" בקרב הוא למעשה משתמש בכישורי ההיאבקות שלו כדי להכאיב באמת ליריבו (להבדיל מהמכות הרגילות אשר כואבות ככל שיהיו, עדיין נעשות תוך נסיון לשמור על היריב שלא ייפגע). המתאבקים של היום הם מקצוענים מהמעלה הראשונה כך שמקרים של "ירייות" בתוך הזירה קורים לעיתים רחוקות ביותר ובדרך כלל לא נמשכים זמן רב. ירייות בפרומואים, לעומת זאת, מופיעות המון רק שלא תמיד הקהל מודע לכך. רוב הפרומואים של קוין נאש. חלק מהסופלקסים של ריק סטיינר.
Story-Line (סטורי-ליין). הסיפור שמאחורי הקרב או הפיוד (ראה ע´). אמור לגרום להבחנה בין הקרבות השונים ועל ידי כך ליצור עניין רב יותר בהם. כמו כן אמור ליצור המשכיות מסויימת בתכניות השבועיות כך שתהיה לנו סיבה לצפות בתכנית הבאה. הפיצול לשתי התכניות השונות, המאבק על האליפות, הפיודים השונים.
Smark (סמארק). "1) אוהד היאבקות אשר מסוגל להבחין בין וורק לשוט (ראה ע´), מכיר את מונחי ההיאבקות ועוקב אחר מה שמתבצע מאחורי הקלעים.
דוג´: אילן.
2) ביטוי שהמתאבקים משתמשים בו לצחוק על אוהדים שלמדו להשתמש במונחים אך הם עדיין לא תמיד מבחינים בין וורק לשוט והם מתלהבים מהדברים הלא נכונים.
"
 
Sell (למכור). הא´-ב´ של ההיאבקות. הדבר הכי חשוב בקרב הוא לגרום לכל המכות להיראות כאילו הן ניתנו בעוצמה מלאה. המתאבקים מוכרים לקהל את עוצמת הפגיעה בהם בזמן המהלך עצמו (כמה טוב הם מסתירים את הצורה שבה הם מגינים על עצמם) וגם אחרי המהלך (כמה זמן הם נשארים לשכב, הפרצופים שהם עושים, האיברים שהם תופסים בכאב). כריס בנואה מוכר מצויין את רגליו ותרגילי יריביו
Squash (סקוואש \ מעיכה). קרב בו קיימת שליטה מושלמת לאחד מהצדדים בקרב. הוא מועך את היריב בידיו ללא מאמץ רב. בדרך כלל נעשה כדי לבסס את תדמידתו המאיימת של הצד המועך. רוב קרבות הג´וברים משנות ה80 וה90 המוקדמות. לברוק לסנר היו כמה קרבות כאלו וגם לאנדרטייקר.
Stalling (להשתהות). מצב בו אין יותר מדי פעילות בזירה. או שהמתאבקים משתמשים ברסט הולדס (ראה ע´) או שהם יוצרים אינטראקציה עם הקהל. מצב כזה יכול לקרות למשל על מנת לתת הזדמנות למתאבקים לנוח, או אם למשל זה קרב טלוויזיוני אז המתאבקים מקבלים סימן שיש יציאה לפרסומות אז חבל להם לבזבז את כוחותיהם.  
Sloppy (סלופי \ מרושל). מתאבק שמתנהל בזירה בצורה חסרת אחריות שעלולה לפגוע בעצמו או ביריביו. השמות שמוזכרים בהקשר הזה הם מייק אוסום, ג´ריקו, RVD וליטה.
Spot (ספוט). באופן עקרוני זה יכול להיות כל דבר שמתבצע לעיני הקהל, כמו למשל ג´ריקו מניף את חגורת האליפות לעיני כולם, או רוק מחזיק את אנגל בשארפשוטר (לזה ייקראו בדרך כלל Bad spot \ ספוט גרוע בגלל הצורה הגרועה בה רוק עושה את זה). בפועל המונח בדרך כלל בא לידי ביטוי בקרבות של מתאבקי המשקל הקל כאשר הם מבצעים התעופפויות באויר.  
Spot-fest (ספוט-פסט). קרב מלא בספוטים מתחילתו ועד סופו. בדרך כלל אין בקרבות הללו יותר מדי עלילה, תזמון או פסיכולוגיה. קרבות הX דיויזיון בTNA, קרבות הלוצ´דורס בWCW.
Superman comeback (סופרמן קאמבק). הקצנה של הקאמבק הרגיל (ראה ע´). הפעם זה מתבצע לאחר שהמתאבק כבר ספג את מהלך הסיום של היריב. היריב מכסה אותו – 1.. 2.. והמתאבק שלנו מתאושש! היריב מנסה להכות אותו בכל כוחו אבל נדמה שאין לכך שום השפעה על המתאבק שלנו שמתחיל במתקפה משלו. הוגאן, וורייר, רוק (לפעמים).
Turn (טרן). כאשר היל הופך לפייס או להפך. לרוב מתבצע על ידי הרבצה לחבר. טריפל איץ´ ברביץ לחבר הסטייבל אבולושין רנדי אורטון
Twinner (טווינר). מתאבק אשר לא ברור אם הוא היל או פייס, או שהוא קצת משניהם, או שהוא אמור להיות אחד מהם אך הקהל לא מוכן לקבל אותו ככזה. אנדרטייקר
Work (וורק). קרבות ופרומואים אשר אינם אמיתיים. הרוב הגדול הוא כזה אך מדי פעם צצים מקרים שגורמים לנו לתהות האם זה שוט (ראה ע´) או וורק.  
Work-rate (מוסר עבודה). מתייחס למידת ההשקעה של המתאבקים במקצוע. האם הם מזלזלים בקרבות שלא משודרים בטלויזיה, כמה הם טובים בלמכור את המכות, האם הם שומרים על כושר מספק לקרבות, כמה מגוון ארסנל המהלכים שלהם, האם יש להם בעיה להפסיד למתאבקים אחרים, האם הם שומרים על היריבים שלהם בזירה. כל אלה ועוד הם שיקולים שנכנסים למשוואה לקביעת מוסר העבודה של המתאבק.  
Worker (וורקר). מתאבק בעל "מוסר עבודה" גבוה. אחד שתמיד משקיע בקרבות שלו ובהכנות לקרבות, מוכן לעשות מה שצריך למען החברה ומנסה ללמוד דברים חדשים כל הזמן. כריס בנואה,קורט אנגל וכו´
INDEPENDENT(אינדיז/עצמאיים) אינדיז זה קיצור לאינדפנדנט(עצמאיות) בעיקרון זה כל הארגונים הקטנים. הם נקראים עצמאיות בגלל שהמתאבקים שלהם הם עצמאים ואין להם חוזה בלעדי לארגון אחד. ROH

  היכנס לעריכת כותרת תחתונה לשינוי טקסט זה