x
בניית אתרים בחינם
הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
שלח לחבר
 
                     הכל על הכל©       

        

 
    דף הבית
    סרגל כלים לאתר
    מה זה איקרים?
    פורום איקרים
    איך נרשמים ?
    מדריך למתחיל
    פרטי לצבא
    פלאים באיקרים
    מ חקרים ומה הם עושים
    איפה כדאי לפתוח ערים ?
    איך לעלות שמחה ?
    איך נראה הערים מבחוץ בכל שלב ?
    איך נראה הערים מבפנים בכל שלב
    בריתות טובות
    Game Maker
    פורום בניית משחקים
    איך ליצור משחק פונג
    איך ליצור משחק פקמן
    המשחקים שלנו
    איך ליצור משחק חייזרים
    איך ליצור משחק טטריס
    תחרות משחקים !!!
    צור קשר
    דף סקרים
    איך עושים סרגל כלים
    סרטים להורדה
מדריך מ'ס 1: שליטה במשחק!
 
בואו נתחיל!
-
ששלחת בשביל לבנות את המושבה.
או אם אין לך ואתה ממש רוצה מושבה, אז תשלח אחרי זה (לא רצוי)
-
בית המושל
בכל עיר חדשה חייב להבנה בית המושל.
בית המושל -חייב להיות באותה רמה של הארמון.
-
למה לבנות את בית המושל?
-
ככל שההבדל בין רמת "הארמון" לבין רמת "בית המושל" יותר גדול
כך גדלה השחיתות במושבה!
וזה גורם ל:
קבלת פחות משאבים לשעה.
יורדת לך רמת השמחה הכללית.
פחות נקודות מחקר באקדמיה.
-
למשל:
 שמת 30  עובדים כדי לאסוף
-
 בלי "בית המושל" אתה תקבל רק 15
לשעה.
-
 ועם "בית המושל" תקבל   30
לשעה.

 מדריך מ'ס 3: שביעת רצון!
 
שביעות רצון
?למה בכלל השמחה יורדת
"ככל שיש לך יותר אנשים בעיר אז ככה עולה ה"מינוס" של ה"אוכלוסייה
.שזה דבר נורמאלי ביותר
?מה עוד יכול להוריד לי את השמחה
.שחיתות- ככל שאחוז השחיתות יותר גבוהה כך זה מוריד יותר את רמת השמחה, באחוזים
-
-
דרגות שמחה
-
כועס
יותר מבן אדם 1 עוזב בשעה
מתחת ל -50 שמחה
-
-
-
-
עצוב
בין- 0.02 אנשים לבין בן אדם 1- עוזבים בשעה
מ (-1) שמחה עד (-50) שמחה
-
-
-
-
נטרלי
0-0.98 אנשים בשעה
בין 0- ל50- שמחה
-
-
-
-
שמח
בין בן אדם 1 ל 5.98 אנשים לשעה
בין 50- ל300- שמחה
-
-
-
-
יאופורי
יותר מ 6 אנשים בשעה
צריך 300 שמחה בשביל זה
-
-
-
הנה הדרכים שבהם אפשר לעלות את השמחה בעיר
-
-
בניית טברנה
.כדי לבנות טברנה צריך לחקור גת שזה מחקר רביעי בכלכלה
.על כל 3- יין שמשלמים בשעה לטברנה מקבלים +80 שמחה
.כדי לשים יותר יין בטברנה צריך לפתח אותה
.הטברנה גם מביאה בונוס קיום של +12 שמחה לרמה
.כדי לפתח את הטברנה יותר מרמה 1 צריך גם אבן, לא רק עץ
-
-
בניית מוזיאון
.כדי לבנות מוזיאון צריך לחקור תרבויות זרות שזה מחקר- 6 במדע
.על כל פסל ששמים במוזאון מקבלים +50 שמחה
.כל רמה של המוזיאון מאפשרת לאכסן פסל אחד
.המוזיאון גם מביא יותר זהב לשעה. בונוס קיום של המוזיאון זה + 20 כל רמה
.כדי לבנות מוזיאון ולפתח אותו צריך הרבה אבן ועץ
.לעוד פרטים על מוזיאון, ראה מדריך למוזאונים
-
-
מחקר: יש שלושה מחקרים שמעלים שמחה
חפירת באר- מחקר ראשון במדע, מביא +50 שמחה לבירה
יום חופש – מחקר שמיני בכלכלה מביא +25 שמחה בכל הערים
אוטופיה – מחקר מתקדם ב"כלכלה", אחד לפני האחרון. מביא +200 שמחה בבירה
.יש כאלה שאומרים שככל שיש יותר חיילים אז זה מעלה טיפה את השמחה
אבל זה לא נכון, פשוט כשאתה אתה בונה חיילים אז כמות האנשים שלך קטנה
.וכך יש פחות "מינוס" באוכלוסיה
 
מדריך מ'ס 4: הקמת בריתות!
 
ברית
(CLAN)מזה ברית? ברית זה סוג של קבוצה.
לברית יש מנהיג שמצרף אנשים שרוצים להצטרף.
מה היתרונות בברית ? ככל שהברית יותר חזקה כך אנשים יפחדו לתקוף את האנשים שבה.
בתוך הברית יותר קל לעשות סחר, ואתה תמיד יכול לבקש עזרה.
-
איך מקימים ברית?
בשביל להקים ברית צריך לחקור "תרבויות זרות" שזה מחקר רביעי ב"לוחמה ימית".
אחרי זה בונים שגרירות, ממלאים בפנים את הפרטים ויש לך ברית.
-
איך מוסיפים אנשים לברית?
כדי להוסיף בן אדם לברית, אתה צריך שתיהיה לו שגרירות.
בתוך השגרירות הוא צריך לרשום בחיפוש את שם הברית שלך,
אחרי שזה מצא את הברית שלך הוא צריך ללחוץ על מקש "לחיצת הידיים"
אחרי שהבן-אדם לחץ על מקש לחיצת היידיים תישלח אלך הודעת "בקשה" שאתה צריך לאשר
-
לא, זה לא כל כך קל.
כדי לצרף בן אדם אתה צריך "נקודות חינם של דיפלומטיה בברית".
."יש כפתור בשם -"העבר נקודות דיפלומטיה .
.איך משיגים אותם?-מפתחים את השגרירות.
על כל רמה של השגרירות אתה מקבל נקודה אחת,
חוץ מהרמה הראשונה, ששם אתה מקבל 3.
.על כן בן אדם שמצטרף לברית אתה משקיע נקודה.
-
?מזה בונוס משאבים
כרגע זה לא פעיל אבל כשזה יהיה, הבירה של המנהיג תקבל על כל בנאדם שבברית כל יום
120עץ
.ו12 מכל משאב אחר
-
-
חלוקת תפקידים
המנהיג לא יכול שלוט על הכל בעצמו.. אז הוא יכול לחלק תפקידים לחבריו.
:התפקידים הם
.גנרל , דיפלומט , מזכיר המדינה
-
גנרל
כרגע יכול לראות רק את כמות החיילים שיש לכל אחד בעתיד אמור גם להיות מסוגל לראות את ההתקפות שכל אחד מהברית עושה ואפילו אולי לבטל התקפות של חברי הברית אבל אני ממש לא בטוח
-
דיפלומט
מנהל את ההסכמים של הברית
מקבל הודעות שנשלחות לברית עצמה
-
מזכיר המדינה
.אחראי על קבלת אנשים חדשים לברית וגם העפת אנשים שכבר בברית
יכול לראות את כל המשאבים
.של כל האנשים בברית
.יכול לשנות את הדף הפנימי של הברית-הדף שרק חברי הברית רואים
-
?איך מעבירים את מנהיגות הברית
.המנהיג יכול להעביר את המנהיגות לאדם אחר,
בתנאי שלבנאדם האחר יש מספיק נקודות דיפלומטיות
 
מדריך מ'ס 5: מוזיאונים - המדריך המלא!
 
מוזיאון
-
מוזיאון אפשר לבנות אחרי שחוקרים "החלפת תרבות" שזה מחקר שישי במדע
מוזיאון רמה1 עולה- 282 ו 84
מוזיאון רמה2 עולה- 760 ו 272
מוזיאון רמה3 עולה 1616- ו 656
-
וכל השאר אני לא אכתוב, כי זה כבר כמויות של+3000
-
?מה נותן המוזיאון
-
.כל רמה של המוזיאון מקבלים+20 שמחה ועוד +50 אם אתה שם בו פסל
אז בכללי, על כל רמה של המוזיאון מקבלים
+70 שמחה
-
-
?איך אני משיג פסלים למוזיאון
-
.כדי להשיג פסלים אתה צריך לעשות החלפת תרבות אם בן אדם אחר שגם לו יש מוזיאון
-
?איך אני והבנאדם עושים החלפת תרבות
-
אתה צריך ללחוץ על העיר שלו, אחרי זה ללחוץ על דיפלומטיות ושם לשנות את נושא ההודעה להחלפת תרבות
אחרי זה הבנאדם מקבל בקשה להחלפת תרבות, אם יש לו מקום הוא מאשר ושניכם מקבלים את הפסל
.וזה לא הסוף
.אל תשכח גם לפזר את הפסלים במוזיאונים שלך
.לכל עיר מוזיאון משלה וכל עיר זקוקה לפסל נפרד
-
?איך אני עושה מקום לעוד פסלים
-
כדי שתוכל לשים יותר פסלים במוזיאון, צריך להרחיב את המוזיאון
-
.ונא לא לדאוג, מוזיאון לא דורש שום תחזוקה
 
מדריך מ'ס 6: מחקרים ונקודות דיפלומטיה!
 
תפקידו של המחקר במשחק הוא לפתוח כל מיני אופציות חדשות ב-4 קטגוריות עיקריות
1. לוחמת ים
2. כלכלה
3. מדע
4. צבא

את הפירוט של כל המחקרים (מה כל מחקר עושה ואיך הוא תורם) ניתן למצוא בעזרה במשחק

ולאחר מכן במחקרים


נבנה את בניין האקדמיה (33 עצים על מנת לבנות) והוא יראה כך


לאחר מכן נתחיל להעסיק מדענים כאשר כל מדען נותן נקודת מחקר אחת בלבד בשעה
חשוב מאוד לציין שכל מדען שאנחנו מעסיקים, משלמים לו 8 זהב בשעה
ובעתיד הרחוק יהיה מחקר בשם "צינור מכתב" שההשפעה שלו תיהיה פחות
זהב 1 בשעה לתחזוקת מדען

ועכשיו אני יתן דוגמא איך כל העסק עובד
נניח ויש 5 מדענים באקדמיה והם חוקרים מחקר של 100 נקודות
אז כמו שאמרנו מקודם שכל מדען מביא נקודת מחקר אחת בשעה כלומר במקרה זה
בכל שעה נחקרות 5 נקודות מחקר ועל מנת לסיים מחקר זה צריכות לעבור 20 שעות

מכאן המסקנה ברורה שככל שנעלה בשלבים את בניין האקדמיה כך נוכל להכניס לשם
יותר מדענים ואז יהיו לנו יותר נקודות מחקר בשעה אחת וכך נוכל לסיים
מהר יותר את המחקר שאותו אנו חוקרים


אם ניכנס לעזרה במשחק ונקרא על כל המחקרים נגלה שיש מחקרים מסויימים שההשפעה
שלהם מגדילה במספר אחוזים את נקודות המחקר


את הזמן שנשאר עד לסיום המחקר נוכל לראות כאן


במידה ונרצה לדעת אילו מחקרים כבר סיימנו לחקור ניכנס לבניין האקדמיה
ואז ניכנס לספריה שנמצאת בצד ימין למטה, מחקרים שסיימנו לחקור יראו באופן הבא


נוכל לעבור בין קטגוריות המחקר באופן הבא
נכנס לבניין האקדמיה ובצד ימין ב-"תחום המחקר" נלחץ על שנה

ולאחר מכן נלחץ על "חקור עכשיו" בקטגוריה הרצויה

הערה: כאשר מפסיקים לחקור מחקר בקטגוריה מסויימת ועוברים למחקר בקטגוריה אחרת ומסיימים לחקור אותו
לא יהיה ניתן להמשיך לחקור הלאה מאותה נקודה שהפסקנו אם נחזור למחקר הקודם


בשלב כלשהו נבנה מושבה (עיר) חדשה ונגלה שגם שם נוכל לבנות בניין אקדמיה
אך לא נוכל לחקור בו זמנית 2 קטגוריות שונות של מחקר ומה שיוצא בכך שנקודות המחקר
של המדענים בעיר החדשה יתווספו לנקודות המחקר של העיר הראשונה
 
מדריך מ'ס 7: שחקן לא פעיל!
 
שחקן לא פעיל הוא שחקן שלא התחבר למשחק לזמן כלשהו (יהיה פירוט בהמשך) וליד כל
הערים של אותו שחקן יופיע הסימן הבא
(i)
לדוגמא

ולאחר זמן מסויים (יהיה פירוט בהמשך) אם השחקן לא יתחבר למשחק חשבונו ימחק
כל זה עובד לפי הפירוט הבא

שלב 1: אם השחקן לא יכנס למשחק לאחר 5 שעות אחרי ההרשמה, חשבונו ימחק מיידית

שלב 2: לאחר שהשחקן שיחק 7 ימים במשחק, אם לא יתחבר 2 ימים הוא יהפוך לשחקן לא פעיל
ולאחר 2 ימים נוספים בהיותו שחקן לא פעיל חשבונו ימחק

שלב 3: אם השחקן שיחק במשחק בתקופת זמן של שבועיים עד חודש, אם לא יתחבר 7 ימים
הוא יהפוך לשחקן לא פעיל ולאחר 4 ימים בהיותו שחקן לא פעיל חשבונו ימחק

שלב 4: אם השחקן שיחק במשחק בתקופת זמן של חודש עד שלושה חודשים, אם לא
יתחבר 7 ימים הוא יהפוך לשחקן לא פעיל ולאחר 14 ימים בהיותו שחקן לא פעיל
חשבונו ימחק

שלב 5: אם השחקן שיחק מעל שלושה חודשים במשחק, אם לא יתחבר 7 ימים הוא יהפוך
לשחקן לא פעיל ולאחר 30 ימים בהיותו שחקן לא פעיל חשבונו ימחק

חשוב מאוד לציין שבזמן שהשחקן בסטטוס לא פעיל, כל כריית המשאבים של אותו
שחקן תצומצם ב50% בכל הערים
 
מדריך מ'ס 8: מדריך בזיזה למתחילים!
 
בסיסי
בניית צבא
כדי להתקיף צריך קודם לבנות מספר יחידות חיילים
בשלבי המשחק המוקדמים אלה יהיו הקלעים
יתאפשרו לבניה יחידות יותר חזקות ככל שתתקדם במחקר - צבא
ככל שיהיו יותר יחידות כך עולה עלות האחזקה הכללית
עלות האחזקה היא עלות היחידות תחת פיקודך לשעה
כדי לבנות יחידות צבא או אפילו להלוות מעיר אחרת
צריך קודם לבנות -מגורי צבא
אפשר לבנות אותו כבר מהתחלה מכיוון ואינו צריך מחקר מוקדם
העלות היא 35 עץ
בניית מגורי הצבא הוא דבר הכרחי כבר בהתחלה בכדי להתקיף ולהגן
מרגע שנגמרה בניית מגורי החיילים
אפשר להקליק עליו ויפתח חלון בניית -יחידות
כרגע תוכלו לבנות יחידות קלעים בלבד והם עולות 40 עץ ליחידה
בוחרים את מםפר היחידות הרצוי או האפשרי מבחינת כמות העץ שיש במלאי
ולוחצים על כפתור -גייס
זהירות
מרגע שהתחלת לבנות את היחידות אי אפשר לעצור עד לסיום
לכן לבחור את כמות היחידות הנבנות בזהירות
]הכנות לפני התקפה
להביא את השלל הביתה
החיילים שלך לא סוחבים ברגל את השלל הביתה
כדי לסחוב את השלל צריך לבנות -אוניות מסחד
ובשביל זה צריך לבנות -נמל סחר
מבנה זה גם אינו מצריך מחקר ואפשר לבנות אותו כבר בהתחלה
בחירת מטרה
בהתחלה תרצו לתקוף ערים ללא הגנות
הדרך הקלה ביותר לבדוק דבר זה היא
הקליקו על עיר. בצד תראו ניקוד ואת שם המשתמש
הקליקו על - ניקוד גבוה (למעלה בדף) והכניסו את שם המשתמש
במקום שכתוב -סך הכל ניקוד בחרו באפשרות -גנרלים
הקליקו על -שלח ואז יופיע הניקוד. 0 (אפס) פרושו אין צבא
ניקוד גבוה יותר מראה על צבא גדול יותר
אך אין אפשרות לדעת על פי הניקוד מה הוא חיילים מה אוניות ומה מרגלים
שכולם מעלים ניקוד זה
המדריך באנגלית מציע גם לתקוף מטרות לא פעילות (מופיעות במבט אי באפור בהיר) אך מניסיון שלי זה לא כלכלי ולא כדאי בסוף המדריך אסביר מדוע
יש עלויות במטרה לרווחים
בדקו האם יש לכם מספיק זהב כדי לשלוח את הכוחות שלכם להתקפה
מכיוון שבזמן זה העלויות הם כפולות
אפשר לראות את העלויות בצורה זו
הקליקו על העיר שאתם רוצים לבזוז
מצד ימין של החלון הקליקו על - בזוז
בחרו את סוג ומספר הכוחות שאיתם אתם רוצים להתקיף
לאחר הבחירה יופיע למטה
תחזוקה נוספת ועלויות משוערות (לשעה
וכן הזמן שלוקח להגיע ליעד. אותה כמות זמן לוקחת לכוחות לחזור לאחר הקרב
אם תגיעו לכמות של 0 (אפס) זהב החיילים והמדענים שלכם יעזבו!!!!
הכנות להתקפה
הקלעים מאוד חלשים ולכן בכדי להתקיף באופן מוצלח וגם לבזוז צריך לפחות 2 (שני) קלעים
זה בגלל שבניין העיריה נותן הגנה אפילו שאינו מופיע בדווח הקרב - הוא ישנו
מכיוון שכך - היו מוכנים לאבד קלע אחד שימות בקרב
ההתקפה
הקליקו על -מפת אי
מצד ימין של החלון הקליקו על - בזוז
בחרו את סוג ומספר הכוחות שאיתם אתם רוצים להתקיף - 2 קלעים או יותר
והקליקו על -בזוז עיר
אם תקפתם על האי שלכם
לוקח כשעה כדי להגיע, לבזוז ולחזור
לא לשכוח - צריך -אוניית מסחר כדי להביא את השלל הביתה
ספינה כזו יכולה להכיל - 300 משאבים לכן חשוב שיהיו מספיק ספינות החישוב בהמשך
ולכן חשוב גם שאניית המסחר שלכם לא תהיה עסוקה במשהו אחר בזמן ההתקפה
אם היעד נתון במצור ימי על ידי שחקן אחר - לא תוכלו לבזוז
אם ליעד יש צי ספינות מלחמה בעיר
תוכלו לבזוז אם אתם על אותו אי
ואם אתם מתקיפים מאי אחר יש צורך לבצע מצור ימי
אחרת כח ההתקפה יוחזר
המדריך גם אומר (וראיתי דעות מנוגדות בפורום
שאם שני צבאות של שני שחקנים תוקפים באותו הזמן
הם לא תוקפים אחד את השני
כל אחד מבצע את ההתקפה שלו לחוד
ובוזז על פי סדר ההתקפה (תוקף ראשון - בוזז ראשון
ברגע שיהיה לכם ברית צבאית תוכלו לתקוף עם בעל הברית ביחד במשותף
אם ניצחתם בקרב (רואים את זה אצל במבט צבאי כללי(למעלה בדף האיש עם הקסדה)- בדוחות קרב
קרב שניצחתם יופיע בירוק
קרב שהפסדתם יופיע באדום
הקליקו על הקדב - למטה תראו את מספר היחדות שמותרו
ואת מספר היחידות שהושמדו
שלל
כמות השלל תיקבע קודם על ידי -רמת נמל הסחד של העיר המותקפת
כמות המשאבים שאינם מוגנים ע"י -מחסן
ולאחר מכן האם יש לכם מספיק אוניות סחר
יש לבוזז - 20 דקות להעמיס סחורה
עיר ללא נמל סחר יכולה להעמיס 3- משאבים בדקה כלומר סה"כ - 60
עיר עם נמל סחר ברמה - 1 יכולה להעמיס - 10 משאבים לדקה כלומר סה"כ - 200
עיר עם נמל סחר ברמה - 2 יכולה להעמיס - 30 משאבים לדקה כלומר סה"כ - 600
כאן כבר נצטרך - 2 (שתי) אוניות סחר
וכן הלאה
תמיד אניית סחר אחת לוקחת את החיילים לקרב ומחכה להחזיר אותם הביתה ואת השלל
אם לאחר חישוב השלל יש יותר מ300 משאבים
יופיעו האניות הנדרשות (אם יש לך פנויות) ללא תוספת זמן
החיילים לא לוקחים מקום של משאבים על האנייה
לאחר ההעמסה האוניות מפליגות חזרה לעיר
סוג המשאבים שנבזזים הוא יחסי לכמות המשאבים שישנם
למשל
אם אתם בוזזים עיר עם נמל סחר ברמה - 2
ויש להם - 1000 עץ וגם - 500 שיש (יחס - 1:2) אז
תבזזו 400- עץ ו - 200 שיש
את חישוב הזהב הנבזז ראיתי כבר בכמה מקומות ולא אחזור עליו
רק אוסיף ש בחישוב אם תקפת עיר ברמה - 2 עם - 100,000 זהב
תקבל - 20 זהב
כך שמערים קטנות בד"כ אין מה לצפות לזהב
מנסיוני אין מה לתקוף ערים לא פעילות (מופיעות במפת אי באפור בהיר) מכיוון ש
לרוב אין להם נמל - או שלא בנו או שהשמידו אותו
ולכן תקבלו רק - 60 משאבים בד"כ עץ
הקלע שנהרג עלה לכם - 40 עץ
וגם בזבזתם זהב על אחזקת החיילים בהתקפה
וכל זה לוקח לפחות שעה
אבל זה לא תמיד ככה
  
 
קרדיט לפורום איקרים.תוכן עיניינים


  1. הקדמה.
  2. דגלים.
  3. מיבנים.
  4. יחידות.
  5. מחקרים.

הקדמה :


איקרים הוא משחק מקוון שמאפשר לך לשחק באמצעות דפדפן האינטרנט. כל אומת אי שאתה פוגש נשלטת על ידי שחקן אחר. אין יריבים ממוחשבים. המשחק עצמו רציף, כלומר שהחיים באיקריאם ממשיכים גם אם אתה לא מחובר. החוקרים שלך ממשיכים למצוא תגליות חדשות והפועלים שלך ממשיכים לקצור משאבים.



דגלים :

דגל אדום בעיר - (תמונה) - מבנה רגיל, המבנים הרגילים ניתנים ללמידה באקדמיה.

דגל צהוב בעיר - (תמונה) - חומה, עוזרת בהגנה מפני האויב.

דגל כחול בעיר - (תמונה) - מקום לבניית מספנה ונמל סחר.

דגל צהוב באי - (תמונה) - מקום להקמת עיר חדשה, לא רצוי להקים שני ערים באותו אי.





מיבנים :
---לחצו על השם בשביל תמונה---

בניין העירייה: בלב העיר אתה יכול למצוא את בניין העירייה שבעזרתו העיר גודלת ופורחת. עובדי המדינה החכמים שעובדים כאן, אוהבים לתת לך מידע ע האוכלוסייה המקומית.

אקדמיה: האקדמיה היא מקום עילאי מלא ידע שמשלב בין המסורות העתיקות לטכנולוגיות חדשות.
הראשים החכמים ביותר של העיר שלך מחכים להכנס! קח בחשבון שכל מדען זקוק למעבדה משלו שעולה כסף.
ככל שהאקדמיה גדולה יותר כך אתה יכול להעסיק יותר מדענים בו זמנית.

מגורי החיילים: במגורי החיילים הנוער הנרגש הופך לחיילים חזקים. החיילים שלך יודעים איך להשתמש בחרבות, חניתות ובליסטראות והם מסוגלים להוביל את מכונות הקרב האימתניות ביותר בבטחה לאורך השדה.

נמל סחר: הנמל הוא השער שלך לעולם. כאן אתה יכול להעסיק ספינות סחר להכין אותם למסעות ארוכים. אתה יכול לקבל גם סחורות יקרות ממקומות רחוקים.
נמל סחר גדול יותר מאפשר לך להעמיס מטען מהר יותר על הספינות.

מספנה: מה תהיה אימפריית איים בלי הצי שלה? במספנה, ספינות קרב חזקות נבנות ומוכנות להשלח למסעות ארוכים ברחבי האוקיינוס. האם שבעת הימים ירעדו מפחד מפניהן?
מספנות גדולות יותר יכולות לבנות ספינות מהר יותר.

מחסן: חלק מהאספקה שלך מוגן במחסן. הוא מגן מפני בוזזים רשעים, גשם, ציפורים ושאר מיני מזיקים. שומר המחסן תמיד מעודכן לגבי מצב המלאי שלך.
הרחבת המחסן תאפשר לך להגן על יותר אספקה.

חומת העיר: חומת העיר מגנה על התושבים שלך מפני האוייבים שלך והשמש. הזהר! אוייבים ינסו לשבור את חומת העיר או לטפס מעליה!
כל שלב של חומת עיר מעניק לחיילך 10% בונוס הגנה.

טברנה: אחרי יום עבודה אין משהו יותר נעים מאשר לשתות איזה כד יין קר. בגלל זה האזרחים שלך אוהבים להפגש בטברנה. ואחרי שהם שרו את אחרון השירים להיום, הם חוזרים הבייתה בשמחה ורינה.
כל הרחבה של הטברנה מאפשרת לך להגיש יותר יין.

מוזיאון: במוזיאון האזרחים שלך יכלים לראות איך אומות אחרות מנסות להעתיק את התרבות המוצלחת שלנו. כדי לערוך תצוגות גדולות יותר אתה צריך לשדרג את המוזיאון שלך.
כל הרחבה של המוזיאון מרשה לך להציג עניין תרבותי נוסף.

ארמון: הארמון הוא מקום מצויין כדי להנהיג את האימפרייה שלך לעתדי! הוא גם מאפשר לך מבט מרהיב לעבר הים.
כל הרחבה של הארמון מאפשרת לך להקים מושבה חדשה.

בית המושל: מושל במושבה שלך מבטיח, שכל המטלות המנהליות היומיות יושלמו בצלחה. הוא גם מוריד את רמת השחיתות במושבה שלך. ניתן לשדרג את מגורי המושל לארמון אם אתה רוצה להעביר את הבירה שלך.

שגרירות: השגרירות היא מקום עסוק: דיפלומטים מכל רחבי העולם מנהלים משא ומתן על הסכמים כאן, חותמים על חוזים ומייסדים בריתות. כדי ליצור ברית גדולה יותר אתה צריך לשדרג את הברית שלך.
נקודות הדיפלומטיה שלך גודלות עם כל שדרוג של שלב. משלב 3 אתה יכול לייסד ברית משלך.

תחנת סחר: סוחרים עושים עסקים בתחנת הסחר. תמיד יש איזה עסקה לסגור או הסכם לצוד. סוחרים מרחוק מאוד מעדיפים להגיע לתחנות סחר גדולות וידועות!
הטווח והקבולת של תחנת הסחר שלך גודלים עם כל הרחבה שנייה.

בית - מלאכה: האנשים הכי מוכשרים של העיר שלנו עובדים בבית המלאכה. הם משדרגים את ציוד הכוחות וספינות הקרב שלנו עם ההמצאות הכי חדשות. מי יתן והם יהפכו לטובים וחזקים יותר!
כל שלב של שיפור מאפשר לך להשיג יותר שדרוגים עבור הכוחות והספינות שלך.

מחבוא: מנהיג חכם תמיד שם עין על החברים שלו ועל האוייבים שלו. מקום המחבוא מאפשר לך להעסיק מרגלים שיכולים להעניק לך מידע נוסף מהערים בהם הם נמצאים.
ככל שמקום המחבוא גדול יותר כך יש יותר מקום למרגלים נוספים.





יחידות :

קלע: הרבה קלעים הורידו ענק עם ירייה אחת מדוייקת. בגלל שהלבוש שלהם קל והאבנים זולות, התחזוקה שלהם מאוד זולה.

נושא חרב: אלה שמספיק אמיצים כדי לקפוץ לחזית הקרב יקבלו חרב מבריקה. הוא גם נושא עליו שיריון קל שלא מפריע לו כשהוא רץ לכוון אויביו. למרות זאת, אם עיר המוצא שלו מותקפת הוא מעדיף להתחבא מאחורי השריון של הפלנקס.

פלנקס: הרבה ערים מוגנות רק באמצעות המגנים של הפלנקס. אבל הם גם מאוד כבדים, אז התקפות הופכות לנטל גם עבור הלוחמים הכי חזקים.

אייל-ברזל: בעזרת ראש המתכת הענקי שלו, אייל-ברזל עוזר מאוד כשמדובר בחומת עיר. יש לו גם גג גדול שתחתיו מספר חיילים יכולים להתחבא מפני חצים, אבנים ושאר מיני דברים.

קשת: קשת יכול לירות חצים על אויביו ממרחק בטוח.
בליסטרה: כשבליסטרה מאפשרת לאבניה הענקיות לעוף באוויר, האוייבים שלנו וחומות העיר שלהם רועדים מפחד! מהנדסי מצור מנוסים יכולים לחשב את מהירות הרוח והזווית הנכונה עבור פגיעה מושלמת.

רובאי: רובאי יכול לפגוע במטרה שלו ממרחקים גדולים. הכדורים שהוא יורה מהמוסקט שלו יכולים להפיל אפילו את האדם הכי חזק. טוב עבור אלה שיכולים להביא את עצמם למבטחים!
מרגמה: הפיצוץ של הרימונים מביא את הקץ לאויבים ולחומותיהם. רק מלשמוע את הרעם של שיגור הרימונים האויבים שלנו ירצו להסתתר.

ענק קיטור: מפלצות הפלדה האלה מטילות פחד וטרור על כל שדה הקרב, ולמרות שהן נשלטות רק על ידי בן אדם אחד הן יכולות להוריד מחלקה שלמה לבד. אלה שפוגשים בענק הקיטור בפעם הראשונה מאמינים שהם פגשו בשד מהעולם התחתון בעצמו.

גירוקופטר: כדי להפוך לטייס גירוקופטור צריך באמת להיות אמיצים, כי זה לא כל כך פשוט לטוס במכונות המוזרות האלה מעל ראשי האוייבים שלך במהירות!

מפציץ: הכדורים הפורחים הנפלאים האלה ממפציצים את האוייב המופתע מלמעלה. הם צריכים להגן על עצמם רק מיריות
האויב... ומציפורים עם מקור חד!

רופא: הרופאים מטפלים בחיילים הפצועים בשדה הקרב כדי להחזיר אותם לכושר לחימה שוב. וכמובן שרופא יודע איפה הנקודות הרגישות של האוייבים שלו במקרה והוא צריך לעזור בלחימה.

טבח: טבחים מספקים לכוחות אוכל מזין ומגישים להם יין מחייה כדי לאפשר ללוחמינו להלחם יותר. כמובן שטבחים
יכולים להשתמש בסכין גם מחוץ למטבח אם הקרב מצריך את זה.




מחקרים :

לוחמה ימית:
נשקי סיפון - בניית ספינות קשת במספנה.
תחזוקת ספינה - 2% פחות תחזוקה לספינות.
הרחבה - בניית ארמונות, ייסוד מושבות.
תרבויות זרות - בניית שגרירויות.
זפת - 4% פחות תחזוקה לספינות.
אש יוונית - בניית ספינות להביור.
משקל-נגד - בנית ספינות בליסטרה במספנה.
דיפלומטיות - חוזים צבאים.
מפות ים - 8% פחות תחזוקה לספינות.
מנוע גלגל משוטים - בניית איילי ברזל מונעי קיטור במספנה.
חיבור מרגמה - ניית ספינות מרגמה במספנה.
עתיד לוחמה ימית - 2% פחות תחזוקה עבור ספינות.



כלכלה:
שימור - בניית מחסנים.
גלגלת - 2% פחות עלויות בנייה.
שפע - מאפשר כרייה של משאבים ובנייה של תחנת מסחר.
גת - בניית טברנות.
מומחיות קולינרית - אימון טבחים במגורי החיילים.
גיאומטריה - 4% פחות עלויות בנייה.
שוק - חוזי סחר.
יום חופש - מעלה את שביעות הרצון בכל הערים.
ידיים עוזרות - העמסת-יתר של המשאבים.
שלב רוחני - 8% פחות עלויות עבור בניית מבנים.
בירוקרטיה - שטח בנייה נוסף בערים.
אוטופיה - +200 מרחב מגורים, +200 שביעות רצון בבירה.
עתיד כלכלי - 2% פחות עלויות הבנייה.




מדע:
חפירת באר - +50 שטח מגורים, +50 שמחה בבירה.
נייר - 2% יותר נקודות מחקר.
ריגול - בניית מחבוא
המצאה - בניית בתי מלאכה.
דיו - 4% יותר נקודות מחקר.
החלפת תרבות - בניית מוזיאונים.
אנטומיה - גיוס רופאים במגורי החיילים.
זכוכית - שימוש בגבישי קריסטל כדי להאיץ מחקר באקדמיה.
עט מכני - 8% יותר נקודות מחקר.
מעוף הציפור - גירוקופטר.
צינור מכתב - פחות 1 זהב תחזוקה למדען.
תא לחץ - בניית צוללות במספנה.
העקרון הארכימדאי - בניית מפציצים במגורי החיילים.
עתיד מדעי - 2% יותר נקודות מחקר.



צבא:
מבדוק - בניית מספנות.
מפות - 2% פחות תחזוקה עבור חיילים.
צבא מקצועי - אימון אנשי-חרב ופלנקס במגורי החיילים.
מצור - בניית איילי ניגוח במגורי החיילים.
כללי המוסר - 4% פחות תחזוקה.
בליסטיקה - קשתים.
חוק המנוף - בניית בליסטרות במגורי החיילים.
מושל- כיבוש.
לוגיסטיקה - פחות 8% תחזוקה עבור חיילים.
אבק שריפה - בניית רובאים במגורי החיילים.
רוביטקה - בניית ענקי קיטור במגורי החיילים.
יציקת קנה - בניית מרגמות במגורי החיילים.
עתיד צבאי - 2% פחות תחזוקה עבור היחידות.


מוזיאון :

אפשר לבנות את המוזיאון ע"י למידת "החלפת תרבות" (ראו מחקרים).
עלות ראשונה לבניית מוזיאון 276 82 .
כל שידרוג מבנה המוזיאון מביא לך עוד בונוס בסיסי של 20 שמחה, ואפשרות לקבל עוד חוזה נכסי תרבות.
כדי להשיג עוד פסלים אז אתם צריכים כמובם לשדרג את המוזיאון ולשלוח לעוד אנשים חוזים.
עדיף לבנות בכל עיר מוזיאון, כי כך אתם יכולים להעצים את השמחה באותה העיר בקלות.
סוף כל המדריכים
---~!~!~בקרוב עוד~!~!~---
  הודעות אפשר גם לשלוח לאיימל ioman1@walla.com