השבוע דיווחנו על השמועה הגדולה שאמיליה אטיאס (פאס), כוכבת כמעט מלאכים תשמש כפרזנטורית החדשה של מותג בגדי הים פלפל. אמש התקבלה הודעה רשמית מסמנכ"ל החברה מוטי אלפנדרי, שמסר לנובלה ניוז: "זו הפעם הראשונה שחברת פלפל בוחרת בפרזנטורית בינלאומית, לאחר ששנים בחרה בטאלנטיות ישראליות מובילות להובלת הקמפיין, כדוגמת יעל בר זוהר (הראשונה), סנדי בר, מירי בוהדנה, בר רפאלי, עדי הימלבלוי ועוד".

אלפנדרי הוסיף: "אמיליה היא הכוכבת הראשית של סדרת הנוער הפופולרית בישראל. חברת פלפל רואה במעריצי הסדרה את קהל היעד שלה ולכן בחרה בה. מעבר לכך אמיליה משדרת ערכים התואמים לערכי המותג של פלפל: אנרגטיות, נעורים, ספורטיביות ושמחת חיים".

אין ספק שאלפנדרי יודע על מה הוא מדבר, מבחינתנו פלפל עשתה את הבחירה הנבונה ביותר. לא שאנחנו מזלזלים בעדי שלנו, אבל אמיליה נחשבת לאחת הדוגמניות המבוקשות ביותר בארגנטינה. היא כיכבה בעשרות קמפיינים יוקרתיים בדרום אמריקה, ובגיל 18 הוכתרה כדוגמנית הנחשקת ביותר בארגנטינה תחת פרויקט "צ'יקאס הוט 2005". והכי חשוב, יש לה גם שורשים יהודיים.

ביום ראשון הקרוב (22.11) תנחת בישראל אמיליה אטיאס יחד עם ארוסה טורקו נעים. ביום שני ושלישי יתקיימו הצילומים לקמפיין, מה שכן אנחנו לחשוף לכם שהצילומים יתרחשו על רקע מאויר של תל אביב. לאחר הביקור הקצר בישראל אמיליה וטורקו ייצאו לטיול במצרים רגע לפני החתונה שלהם, שתתקיים בעוד כחודש בארגנטינה. אנחנו נדאג לכסות עבורכם את המתרחש על סט הצילומים.

עד כאן להפעם נובלה ניוז. שיהיה לכולכם סופ"ש נעים וחשוף.

נתנאל