שיעורים:
שיעור אומנות(כיתה א'):
טוב היום נלמד מה זה צבעי בסיס.
הצבעים הבסיסים של אומנות הם צהוב אדום וכחול. אם מערבבים אותם אפשר ליצור כל צבע.
עכשיו נצייר רק עם הצבעים הבסיסים.
(הילדים מצירים וצובעים רק עם הצבעים)
שיעור חשבון(כיתה א') :
(הכרה עם התלמידים ומתחילים)
4+5=
2+6=
6+1=
2+3=
8+2=
מתקדמים:
10+10=
5+9=
4+8=
שיעור אנגלית (כיתה א'):
היום נלמד את 3 האותיות הראשונות של שפת האנגלית אבל קודם אשאל 2 שאלות.
האם מישהו מכיר בכלל משהו על השפה הזאת?(הילדים עונים באצבע)
האם אתם יודעים אות או מילה באנגלית?(הילדים עונים באצבע)
עכשיו אחרי שהבנו כמה דברים על השפה הזאת אני רוצה לעשות הכרות.
(כל אחד בתורו אומר את השם שלו ותחביבים)
עכשיו נכיר את 3 האותיות הראשונות בשפה האנגלית.
האם מישהו יודע אולי??(ילדים עונים באצבע אם הם יודעים)
טוב אף אחד לא ידע אז אני אגיד האותיות הן-A,B,C .
תנ"ך כיתה א':
שלום תלמידים היום נלמד תנ"ך. (ספר בראשית פרק א')
ש.ב
שאלות -
באיזה יום ברא אלוקים את השמיים?
באיזה יום ברא אלוקים את החיות?
מה החליט אלוהים ביום השביעי ?
שיעור הנדסה(כיתה ב')
טוב תלמידים היום נלמד מה זה זווית ישרה:
האם מישהו יודע מה זה?
טוב אם כך זווית ישרה היא בגודל קצה הדף או משהו אחר זווית ישרה ניראת כך(המורה כותבת על הלוח)
אם אתם רוצים למצוא זווית ישרה אז אתם מחפשים זווית עם 90 מעלות וגם שהיא (נכון בריבוע יש זוויות אז כל הזוויות בריבוע הם ישרות כי הן זוויות של 90 מעלות)ש.ב
בחוברת ע"מ 3-5
שיעור שפה כיתה ב':
טוב היום נלמד על חנוכה והמכבים!
מישהו יודע אולי איזה חג זה??
טוב אף אחד לא יודע אז:(קטע מיתוך ויקיפדיה:)
ש.ב
פיתחו בספר המילים וסכמו מה הוא חג החנוכה ומה מנהגיו ומצוותיו (אפשר להיעזר באינציקלופדיה או באינטרנט)
תנ"ך כיתה ב':
מי הוא משה?
מי הוציא את ישראל ממצרים?
מהן עשר המכות?
מהי המכה העשירית?
שיעור מדעים(כיתה ג'):
היום נלמד כמה עצמות יש לנו בגוף.
מישהו יודע?
טוב אני רואה שאף אחד לא יודע..
יש לנו 345 עצמות.
תנך- כיתה ג':
היום נקרא ונלמד את ספר שמות!
(קוראים מיתוך התנ"ך את ספר שמות)
שאלות(המורה שואלת שאלות בעל פה והילדים עונים)
ש.ב
לקרוא ולהבין בבית את ספר שמות פרק 1 ולסכם.
שיעור גיאוגרפיה:
"היום נלמד על ירושלים ונעשה לה סיור מוחין." (סיור דמיוני)
"טוב ילדים, מה אתם יודעים שיש בירושלים?"
ש.ב
1.לכו לחפש בספרייה מידע על ירושלים.
2.סכמו במחברת על ירושלים.
שיעור אנגלית- כיתה ד':
פרשו את המילים:
1. t-shirt
2.teacher
3.tel-aviv
4.thursday
5.sugar
6.pink
ש.ב
לחזור על המילים יהיה בוחן.
מדעים:
יחסי גומלין.
יחסי הגומלין הם הקשרים מבין גורמים שונים בסביבה המשפיעים זה על זה.
שאלות:
1.איזה יחס גומלין יש כשהקרציה מציקה לכלב??
2.כשהדוב אוכל דג, איזה יחס גומלין נוצר?
3. סכמו מהו יחס הגומלין..
לשון
סמנו ליד כל מישפט את סימן הפיסוק המתאים: , ? !
מה למדת היום בגן
אל תתחצף אליי
למה אכלת את הדייסה שלי
אני טובע הצילו
זו הילדה הכי יפה בגן
לך מפה
מי שיגיע ראשון יקבל את הפרס
אינני יודע למה אתם שואלים שאלות
מה פתאום הגעת לכאן
ניצחתי
שיעור חשבון כיתה ה':
22X6=
26X60=
99X10=
66:3=
8X10:5=
שיעור חשבון כיתה ו':
3.4+ 5.2=
6.2+1.5=
0.15+0.75=
0.2+0.7=
שיעור הנדסה כיתה ו':
(המורה משרטטת עיגול על הלוח) "החלק החיצוני של העיגול נקרא מעגל. רק החלק הפנימי (מה שבתוך המעגל) נקרא עיגול. מישהו יודע מהו מיתר?" (אף אחד לא מצביע חוץ מהגאון של הכיתה). "עוד ידיים.. טוב אני רואה שאף אחד לא יודע מהו המיתר. חמוד, אתה שמצביע, הסבר לחברי כיתתך מהו המיתר". "המיתר הוא קטע המחבר בין שתי נקודות על המעגל". "יפה מאוד. ועכשיו אני אעשה לכם שאלון. אני אשאל ילד מהכיתה במפתיע והוא יענה. דנה, מהו קוטר?" "קוטר... אהמ... מצטערת המורה. אני לא יודעת"..... "היית צריכה להקשיב בשיעורים! את נשארת בהפסקה על זה שלא הקשבת וגם פיטפטת עם יעל שרצתה להקשיב והפרעת לשיעור. טוב, רועי, מהו רדיוס?" "רדיוס זה לא תחנה ברדיו?" (המורה הסמיקה מכעס) "לא רדיוס זה לא תחנה ברדיו אלא קטע המחבר בין הנקודה המרכזית של המעגל למעגל עצמו!!!! אתה מושעה משלושה שיעורי הספורט הקרובים. בזמן שכל חבריך ישחקו כדורגל אתה תשב ותלמד מהו קוטר, מהו רדיוס ומה זה מעגל!!!!!!!!"
ש.ב:
1. א) מהו מעגל? שרטט.
ב) מהו עיגול?שרטט.
2. א) מהו רדיוס?שרטט.
ב) מהו קוטר?שרטט.
ג) מהו מיתר? שרטט.
שיעור אנגלית כיתה ו':
הכתבה על המילים: סיור-
נהר-
מיוחד-
נורא-
בית סוהר-
אסירים-
ש.ב
1. כתוב משפטים למילים: כתר, עיר, נסיך, שולחן.
2. קרא בספר ע'מ 21-23 וענה שאלות 1-5 בעמוד 22