x
בניית אתרים בחינם
 

אתר יעוץ- שאל-אותנו...

 
 האתר בו תוכלו לשאול אותנו שאלות ואנחנו מיד נוכל לענות לכם!
צוות האתר עם יועצים ואנשים בכל גילהם חכמים ובעלי ידע רב.
משך הזמן בו נענה לכם הוא בין יומים לשבוע!
שלחו לנו לאיימל תוך יומים-שבוע תקבלו תשובה לאיימל.
כמובן שהשאלות והתשובות יהיו חסויות!
כל הנושאים שבא לכם תוכלו לשאול אם זה בנושא :
 אהבה, ביצפר, הורים, מורים, חברויות ,אוכל ועוד ....
 תשובתנו תיהיה נכונה מעניינת ואין שאלה
 חכמה ולא שטותית שלא נוכל לענות עליה אז ...
 כתובת האיימל היא : lilosh_edona@walla.com
אז זכרו כל שאלה שברצונכם לשאול פנו אלינו ...
 הכי חשוב אין לשלוח שאלות טיפשיות של בית הספר
 כי מעכשיו אנחנו כמו תחנת רדיו וכל מה שבא כם לשאול תוכלו לשאול .
 מי שירצה שנפרסם משהו כמו ברכת יומודת בשביל חבר קרוב ועוד .. ישלח לנו איימל עם בקשה שבוע לפני ונשמח לעשות זאת.
 
בתודה מראש וצפייה מהנה..
צוות האתר =)
 
   פורום    צור קשר
    דף הבית
    שאלות לדוגמא
    פירסום/קידום אתרים
    איך ליצור מסיבת הפתעה
    טיפים
    עצות-איך להעביר שיעור משעמם:
    מתנות (:
    הצעות למסיבת פיג'מות שווה
    הטיפים שלכם
    סקרים
    ללילושששש
 
 

 

 

כיצד להעביר את השיעמום בשיעורים?

קודם כל אזהרה:אני לא אחראית על מה שהמורים יעשו אם יתפסו אותכם, חלק מהדברים הם דביליים ביותר וטיפשיים מאוד.
אני אדרג את הסיכון לגבי כל שיטה מ-1 עד 5
כש-5 זה המסוכן ביותר.



א. עיתון: בדרך לבית ספר יש את הקיוסק הזה אני כמעט בטוחה שמוכר עיתונים, קחו 4 שקל, לא סכום רציני ותשקיעו אותו לצורך המקודש של העברת השיעור.
הבעייה היא גודלו הפיזי של העיתון, קשה להסתיר אותו וכל העברת דף גורמת להמון רעש.
דרגת סיכון 5

ב. מוסיקה: תביאו לשיעור ווקמן, אמפי3 פלייר למי שיש, דיסקמן, רדיו וכל מה שעושה רעש, רק תשתדלו להגיע עם אוזנייה קטנה ולא עם אוזניות גדולות.
הסיכון גבוה מאוד ואני מגדירה כ-5 ואפילו 5 פלוס

ג. כספים: את מי מאיתנו לא מטריד עניין הכסף בחשבון או בקופה הקטנה שלכם?...אתם כולם, תערכו חשבונות, תתכננו איך לנהל את התקציב שלכם, איך לבזבז, להשקיע את הכסף, מה לעשות בו וכו
דורש דף ועט, אולי מחשבון אם אתם עשירים
דרגת סיכון 1

ד. להתכונן למבחן: נגיד והמבחן שלכם לא בשעה הראשונה, זה לא קורה הרבה אבל קורה ונגיד שאתם כמוני ונזכרים בדקה ה90 ללמוד למבחן, אז קדימה תשלפו את כל החומר החוצה, תכסו במחברות של השיעור וללמוד, לא הכי מהנה אבל עדיף שתעשו משהו במבחן.
נדרש מראש, להכין את כל החומר הרלוונטי למבחן בתיק
דרגת סיכון 3

ה. משחקים: למי שיש את אותם פלאפונים שמתפתחים עוד ועוד ובהם המון משחקים, זוהי דרך מעולה להעברת הזמן, שחקו בהם כמה שאפשר, מניסיון זה מיועד להעברה של 10 דקות גג מהשיעור כי מתישהו זה כבר נמאס אלא אם אתם מכורים.
דרגת סיכון 4

ו. להבריז: לא להגיע לשיעור בכלל, אין יותר טוב מזה, אבל לא מומלץ..
תבריזו אבל לא להגזים, שיהייה בגדר הסביר.
הסיכון 5 גם בגלל מה שיהייה עם המורה אחר כך וגם בגלל החומר שתפסידו (בום במבחן).
טיפ קטן, אבל תבריזו למורה שמוגדר כ"מלאך המוות" בבית ספר כי הוא יעשה לכם את המוות.. חח

ז. דיבורים: לדבר עם השכן לשולחן או השולחנות הצמודים, אם אתם מעוניינים בפתרון הזה תשבו ליד אחד מהבדרנים של הכיתה או בסמוך אליו, זה משעשע ומצחיק מאוד ומעביר את הזמן בסבבה. הסיכון הוא שהמורה יחטוף את הקריזה שלו ויזרוק את כולכם מהכיתה, אבל זה היה כיף.

ח. דיבורים (2): לדבר עם החברה או החבר במקרה שאתם באותה הכיתה, זה אמצעי מעולה להעברת זמן וגם בשביל לקדם את היחסים של בינו ובינה. מומלץ כמה שיותר בשקט.
סיכון 3-4 תלוי עד כמה השיחה פעילה.

ט. ארנק: לאלו שיש אני כמעט בטוחה שהצטבר בו המון זבל, זאת ההזדמנות לסדר אותו ולרוקן את כל מה שלא צריך דרגת סיכון 1-2

י. לעשות שיעורים: גועל נפש אבל מי שעוד עושה אותם אז מה רע?...תעשו בשיעור ויהייה לכם יותר זמן בבית
סיכון 3-4

י"א. "לרדת על השכן": לא טוב מבחינה חברית, אבל אם השכן שלכם הוא סחבק שמעביר הכל בסבבה זה פתרון מעולה ומשעשע מאוד (תשתדלו לא לצאת פראיירים)
סיכון 4-5 בגלל שהחבר יכול להתעצבן

י"ב: לתכנן את היום: תתכננו מה תעשו בהמשך היום, פתרון לא משהו להעברת זמן אבל גם משהו סיכון 0

י"ג. לסיים דברים: אם אתם עובדים על משהו לאחר שעות הלימודים, דבר שמעסיק אותכם מאוד תעבדו עליו גם בשיעור חבל על הזמן...כה ישאר עוד יותר זמן בבית
סיכון 3

י"ד. לשחק: הדבר הכי דבילי בין כל העצות אבל גם זה משהו, תרוקנו את הקלמר שלכם, אבל ממש את כולו, טיפקס, מחקים, עטים, חודים של עפרונות וכו.... ותנסו לבנות מהם איזה מגדל.
מי שיראה אותכם יחשוב שאתם מפגרים אבל בכל זאת
סיכון 2

ט"ו. אין כותרת: דומה לעיתון, חומר קריאה, כל מה שמעניין אותכם, תביאו לשיעור תקראו.
הסיכון תלויי במה שאתם קוראים...


ט"ז. ציור: לכישרוניים, תציירו, אלה שלא, תקשקשו על משהו, ולא על השולחן.

סיכון 2

י"ז. מחשבות: מחייב עבודה בצוות או יותר, תדמיינו או תנסו לנבא מה יהייה כל אחד מהכיתה שלכם כשהוא יהייה גדול, זה דבר משעשע ומצחיק מאוד בעיקר ברגע שמגיעים לאלה שלא לומדים..
סיכון 1 אלא אם אתם מתפוצצים מצחוק...חחחח

י"ח.בדיחות: דומה לי"ז אותו סיכון

י"ט. לישון: איך שכחתי,  אבל בשביל זה צריך להיות מקצוען, בכדי שזה לא יראה שקוף. צריך לישון בצורה כזאת שלא יראו את העיניים שלכם אבל שלא יראו שאתם ישנים.
מומלץ לשחק אותה חולה לפני שמשתמשים בשיטה הזאת.
היא הכי יעילה כי כמובן שישנים 8 שעות עוברות כמו שנייה.
הסיכון 5 אלא אם אתם מקצוענים

כ. להרגיז: לעצבן את המורה עד שהוא מעיף אותכם מהשיעור ואז אתם טכנית משוחררים ממנו.
סיכון 5 ולא מומלץ, עלול לגרור נקמנות מצידו של המורה

כ"א. תדפיסו את הדף הזה ותלמדו אותו בשיעור, דבר מעולה, לגזור ולשמור

 

  כ"ב. טיפ זה לבנות בלבד , תיצדי בטיפקס ותתכלי לעשות לק (פרנ'צ בלבד!)

 

כ"ג. למי שממש משעמם אז תוציאו דף ועטים ותתחילו להפגין את כישרון הציור שלכם.

שיטות העתקה!!(לא שאנחנו רוצות לשמש דוגמא לכן לא מומלץ!)

שולחן וכסא!!
בשיטה זאת כותבים בתמצית את כל החומר הנדרש על השולחת או על הכיסא או לפחות חלקו כדי לגרד כמה נקודות ולא להישאר עם ציון עגול וחביב א=פ=ס!


לוח וטוש!!
אחת השיטות הטובות
לפני המבחן כותבים בחוזקה על הלוח עם הטוש את הנוסחאות\מילים\ חוקים או טקסטים למיניהם ...
ולפני שהמבחן מתחיל מוחקים בעדינות יתרה , כל שהלוח מחוק אבל בולט מתחת.



שליפים!!
שליפים הם הטריק הכי ותיק בהעתקות. יש שליפים קטנים, וגדולים, והם מסווגים לנושאים.
לכתוב בכתב ברור אבל הסכנה נשארת עדיין אותה סכנה. לתלמיד שנתפס עם שליף אין מה להגיד לטענתו..

שפת הגוף!!
ידיים,רגליים או כל מה שתרצו!!
מקומות מאוד נוחים לרשום עליהם את החומר...
בתנאי שיהיה אפשר לראות אותו אחר כך..




שירותים!!
שיטה נוספת להעתקה היא פשוט להחביא סיכומים של החומר למבחן בשירותים .
לשחק אותה מה זה מתים לשירותים, ולצאת בזמן המבחן.קריאה חטופה מרעננת מאוד את הזיכרון.

 

 

שמחיים שעזרנו =]
יש לציין שדף זה בגדר צחוק בלבד וכל אחריות אחרת לא מוטלת את האתר.
 
[קרדיט לאתר אחר]
 
*צוות האתר*
 

תפריט שמאלי

הכנס כאן קישורים או טקסט חופשי
  היכנס לעריכת כותרת תחתונה לשינוי טקסט זה