פיד מוצרים לגוגל שופינג Google Merchant Center
פיד נתונים הוא גיליון נתונים, המאפשר להעלות פריטים לקטלוג בפייסבוק בכמות גדולה באמצעות קובץ גיליון אלקטרוני.
העלאת הקובץ מתבצעת פעם אחת ולאחר מכן ניתן לתזמן/לעדכן את הקטלוג על בסיס קבוע.
פיד הנתונים נקרא גם "אתר מראה" מכיוון והמידע בפיד כולל את כל המידע הנחוץ לאתרים חיצוניים למען הצגת התוכן בצורה נאותה.
כאשר יוצרים פיד נתונים יש להקפיד למלא את התבנית בכדי ליצור אותו בדיוק לפי המפרטים המתאימים.
הפיד מורכב מקובץ XML אשר כולל בתוכו את כל המידע על המוצרים הנמצאים באתר כמו:שם האתר, קישור לאתר מקור, קישור למוצרים, שם המוצר, תיאור המוצר, מלאי, עלות משלוח ועוד.
פיד הנתונים נועד בכדי להעניק תוצאות טובות ומדויקות יותר. שימוש נכון בפיד נתונים באתר יכול להניב תוצאות מעולות ולחסוך זמן, כסף ועבודה קשה.