מודולים ותוספות במערכת ניהול

אנו ב2all מעניקים לכם מגוון תוספים ושירותים, ביניהם תוספים שפיתחנו בעצמנו.

המודולים יהפכו את אתרך מבסיסי למקצועי יותר.

התממשקות עם מערכת אפיליאטס TRACKNOW

TRACK NOW היא פלטפורמה מתקדמת שנועדה לייעל את ניהול תוכניות השותפים והקמפיינים. מערכת זו מכסה מגוון רחב של סוגי קמפיינים, כולל CPA, CPS, LEAD, קופונים,CPM  וקמפיינים מסוג PPC. מטרתה העיקרית היא להפוך את תהליך ניהול תוכניות השותפים לפשוט ויעיל ככל האפשר עבור בעלי עסקים.


כיצד האינטגרציה של TRACK NOW עם טואול מיטיבה עם בעלי עסקים?

שילוב TRACK NOW עם טואול מספק חוויה חלקה לניהול פעילויות שיווק שותפים ישירות מאתר האינטרנט של העסק. 

שילוב זה מאפשר לבעלי עסקים להשתמש בכלי פיתוח אתרים רבי עוצמה של טואול בשילוב עם יכולות ניהול השותפים של TRACK NOW. כתוצאה מכך, עסקים יכולים להקים וליעל בקלות תוכניות שותפים, לעקוב אחר מכירות וקידומי מכירות בזמן אמת ולגייס ביעילות שותפים חדשים, והכל מתוך סביבת אתר האינטרנט הידידותית למשתמש של טואול.

שילוב זה מציע פתרון מקיף לשיווק דיגיטלי וניהול תוכניות שותפים, המותאם לצרכים של עסקים מודרניים השואפים להרחיב את נוכחותם המקוונת וערוצי המכירות שלהם.


למי מיועד ממשק TRACK NOW עם טואול?

האינטגרציה של TRACK NOW עם טואול נועדה לשרת מגוון רחב של בעלי עסקים המעוניינים למנף שיווק שותפים כדי להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהם ואת המכירות. באופן ספציפי, אינטגרציה זו אידיאלית עבור:


יזמים בתחום המסחר האלקטרוני: קמעונאים מקוונים יכולים להפיק תועלת משמעותית משילוב זה על ידי ניהול קל של תוכניות שותפים המניעות תנועה ומכירות למוצרים שלהם.


יוצרי תוכן ובלוגרים: אנשים המייצרים תוכן או מנהלים בלוגים יכולים להשתמש ב-TRACK NOW ו-טואול כדי להרוויח כסף מהתוכן שלהם באמצעות שיווק שותפים, תוך מעקב אחר ביצועי הקמפיינים שלהם בזמן אמת.

ספקי SaaS: חברות תוכנה כשירות (SaaS) המעוניינות להרחיב את בסיס הלקוחות שלהן באמצעות תוכניות הפניות מוצאות ששילוב זה שימושי במיוחד למעקב אחר לידים והמרות.


סטארט-אפים ועסקים קטנים: סטארט-אפים ועסקים קטנים שמטרתם להגדיל את טווח השוק שלהם מבלי להגדיל משמעותית את תקציבי השיווק שלהם יכולים למנף שיווק שותפים באמצעות TRACK NOW ו-טואול לצמיחה חסכונית.

למעשה, כל בעל עסק או משווק דיגיטלי שמטרתו לייעל את מאמצי שיווק השותפים שלו ולייעל את תהליכי ניהול הקמפיינים שלו ימצא את האינטגרציה של TRACK NOW ו-טואול כמועילה מאוד.


כיצד האינטגרציה של TRACK NOW מאפשרת לבעלי עסקים להשיג את מטרותיהם?

האינטגרציה של TRACK NOW עם טואול, פלטפורמת בניית אתרים מובילה, פותחת בפני בעלי עסקים שפע של יתרונות, ומאפשרת להם לרתום את מלוא הפוטנציאל של שיווק שותפים.

סינרגיה זו בין מערכת ניהול שותפים עוצמתית לבונה אתרים אינטואיטיבי מספקת מסגרת איתנה לצמיחת עסקית. 


הנה היתרונות המרכזיים שבעלי עסקים יכולים להשיג באמצעות אינטגרציה זו:


ניהול תוכנית שותפים יעיל:

ממשק המשתמש של TRACK NOW מפשט את התהליך המורכב של ניהול תוכניות שותפים. בעלי עסקים יכולים להגדיר, לנטר ולנהל שותפים בקלות ישירות מאתרי האינטרנט שלהם שנבנו באמצעות טואול.

אינטגרציה חלקה זו פירושה שניתן לעקוב אחר ביצועי קמפיינים של שותפים, מהפניות ועד למכירות, בזמן אמת, מבלי צורך במעבר בין פלטפורמות מרובות. גישה יעילה זו חוסכת זמן ומשפרת את היעילות.


גיוס ושימור משופרים של שותפים:

עם יכולות השיווק הרב-רשתי (MLM) של TRACK NOW, בעלי עסקים יכולים לא רק לגייס שותפים חדשים אלא גם לנהל את הרשת שלהם ביעילות.

האינטגרציה עם טואול מבטיחה שתהליכי הגיוס, הקליטה והתקשורת עם שותפים יתבצעו בצורה חלקה, תוך שיפור שימורם של שותפים יקרי ערך.

היכולת לעקוב אחר ביצועי קופונים ולהציע מבני תשלומים מותאמים אישית מעודדת שותפים, ומעודדת את השתתפותם הפעילה ונשיותם.


קבלת החלטות משופרת עם נתונים בזמן אמת:

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של האינטגרציה של TRACK NOW עם טואול הוא הגישה לנתונים ואנליטיקה בזמן אמת.

בעלי עסקים יכולים לקבל החלטות מושכלות על סמך מידע מעודכן על מכירות, הפניות וביצועי קמפיינים.

תובנה זו בזמן אמת מאפשרת התאמות מהירות באסטרטגיות, מה שמבטיח שתוכניות השותפים יישארו ממוטבות להשגת החזר ROI מרבי.


זיהוי הונאות לעסקאות מאובטחות:

השילוב מספק מנגנוני זיהוי הונאות חזקים המגינים על עסקים מפני פעילויות חשודות ועסקאות הונאה.

שכבת אבטחה זו מבטיחה שתוכניות שותפים יפעלו ביושרה, תוך הגנה על המוניטין של העסק ועל האינטרסים הפיננסיים שלו.

בעלי עסקים יכולים להיות סמוכים ובטוחים שמאמצי השיווק של השותפים שלהם מאובטחים ואמינים.


נראות מוגברת ומוּדעוּת למותג:

על ידי מינוף יכולות ניהול השותפים של TRACK NOW במסגרת אתר האינטרנט של טואול, עסקים יכולים להגביר את הנראות המקוונת שלהם.

ניהול יעיל של באנרים וחומרי שיווק באמצעות הפלטפורמה מבטיח שמסרי המותג יהיו עקביים ומרתקים בכל אתרי השותפים.

חשיפה מוגברת זו לא רק מניעה מכירות אלא גם משפרת את המודעות למותג בנוף הדיגיטלי.


האינטגרציה של TRACK NOW עם טואול מציעה לבעלי עסקים פתרון מקיף לניהול תוכניות השותפים שלהם בצורה יעילה יותר. החל מניהול יעיל וגיוס משופר של שותפים ועד ניתוח נתונים בזמן אמת והגנה מפני הונאות, שילוב רב עוצמה זה מעצים עסקים להגדיל את מאמצי השיווק של השותפים שלהם, להניע צמיחה ולהצליח בשוק המקוון התחרותי.


למידע נוסף, היכנסו לאתר TRACK NOW

התממשקות אתר למערכת חיצונית
התממשקות עם מערכת אפיליאטס TRACKNOW

מאמרים מומלצים

מערכת דרופשיפינג מתקדמת בשיתוף פעולה עם HyperSKU
אנו בטואול שמחים להציע פתרון חדשני ויעיל לבעלי אתרי מסחר - שילוב מלא של מערכת הניהול המתקדמת שלנו עם מערכת הדרופשיפינג של SKU. שיתוף פעולה זה מאפשר לך לנהל את העסק המקוון שלך בצורה פשוטה ונטולת דאגות.
המרת האתר שלכם לאפליקציה באמצעות ממשק CLOUD ROCKET
לקוחות יקרים של טואול, אנו שמחים להציג שילוב חלק עם Cloud Rocket, המציע המרת אתר האינטרנט שלכם לאפליקציות אנדרואיד ואייפון. שילוב זה כולל גם את היכולת לשלוח התראות פוש ישירות למשתמשי האפליקציה שלכם.
פיד מוצרים לפייסבוק קטלוג  Facebook Catalog
אתר מראה לפייסבוק המאפשר סריקת מוצרים מהאתר למערכת פייסבוק קטלוג. מוצרים שיעודכנו במערכת הניהול יתעדכנו אוטומטית באתר המראה.
רובוט מחירים לזאפ - ZAP
רובוט זאפ מאפשר לעדכן את המחירים באתר הלקוח לפי המחיר הכי זול בזאפ בלחיצת כפתור ולהציג את המחיר כזולים יותר ביחס למתחרים. מטרת הרובוט הוא לגרום למוצר ספציפי להיות מדורג גבוה ברשימת הספקים ולהגדיל את מכירות המוצר. מנוע זה מעדכן באופן אוטומטי את המחיר של המוצר ברשימה המופיעה. ($ בתשלום)
התממשקות לעזריאלי קום
התממשקות לקבוצת עזראילי , דרך עזריאלי קום- הקניון הוירטואלי הגדול בישראל. התממשקות לעזריאלי קום מצריכה העזרות במודל מיוחד במערכת שאפשר להתממשק אליה בדרך פשוטה , קלה ונוחה. בכדי להכנס לשיווק מוצרים באמצעות עזריאלי קום יש צורך להגיע עימם להסכם מסחרי הבודק את רלוונטיות מוצרי האתר. ($ בתשלום)
פיד מוצרים לגוגל Google Merchant Center
פיד מוצרים לגוגל הינו פיד של מקור נתונים שמשתמש במוצרים הנמצאים באתר ומציג אותם בגוגל. מטרת המרכת היא לקלוט מוצרים בחנות הוירטואלית ולהציג לגולשים את המוצרים המתאימים ביותר עבורם בשטחי הפרסום בגוגל. ($ בתשלום)
אתר מראה לזאפ- ZAP
אתר מראה לזאפ המאפשר לסנכרן את המוצרים באתר מול זאפ באופן אוטומטי ובקלות. ניתן להעלות את מוצרי האתר לזאפ באופן אוטומטי באמצעות אתר מראה לזאפ. אתר מראה לזאפ זהו אתר הכולל מידע על המוצרים ועל האתרר עצמו ללא צורך בפן העיצובי. ($ בתשלום)
פיד מוצרים לגוגל שופינג Google Merchant Center
פיד נתונים הוא גיליון נתונים המאפשר להעלות פריטים לקלטלוג בפייסבוק וכך גם לייצר קמפיין shopping להעלאת החשיפה באינסטגרם ובפייסבוק. פיד הנתונים הוא מעין אתר מראה המספק מידע על המוצרים בארת ללא צורך בפן העיצובי. הפיד מורכב מקובץ XML אשר כולל בתוכו את כל המידע המתאים למוצרים הקיימים באתר. ($ בתשלום)
אתר מראה בשפות נוספות ובמטבע שונה
אתר מראה המאפשר לראות את האתר בעוד שפות מלבד השפה שנבחרה. אתר מראה הינו אתר המשכפל את האתר המקורי, אך קיימים ישינויים ויזואלים לצורכי שיווק, אתר מראה נועד עבור קהלי יעד שונים ממקומות שונים בעולם המדברים בשפה שונה ואתר מראה מתאים את עצמו בהתאם לשפה ולקהלי היעד השונים. ($ בתשלום)
logo בניית אתרים