המתנות שלנו - שאלות ותשובות
האם אני יכול לצרף ברכה אישית למתנה ?
הזרים שלנו מגיעים עם כרטיס ברכה מעוצב שבו נכתבת הברכה האישית שלכם.את הברכה תוכלו לכתוב במקום המיוחד בדף ההזמנה או למסרה בטלפון.
איך אני מפרק את הזר ? עמלנו קשה כדי לעשות את פירוק הזר קל ומהיר, אנחנו יודעים שלאם הטרייה ישנם דברים הרבה יותר חשובים מאשר למשוך את הדברים, לחתוך את הגומיות עם סכין ועוד... לכן, כל מה שצריך לעשות הוא למשוך את הזר ולהוציא את הגומייה שמקיפה אותו. וכעת, לפתוח את הגלגולים וליהנות...
מתי המתנה שהזמנתי תישלח?בימים א-ה הזמנה שתתקבל עד השעה 13:00 תסופק כבר באותו היום לאזור המרכז (בין אשדוד לנתניה) ותוך 24-48 שעות לשאר אזורי הארץ. הקלק כאן על מנת לקבל מידע מפורט יותר על המשלוחים ברחבי הארץ.
האם אתם מבצעים משלוחים לבתי חולים ? כן! אבל קחו בחשבון שהשהות של היולדת בבית החולים קצרה מאוד, קראו את זמני הגעת המשלוח כדי להיות בטוחים שהיולדת עדיין תשהה בבית החולים כשהמשלוח יגיע לשם. נא כתבו בהערות בדף ההזמנה מלבד שם האם את המחלקה ומס' החדר. לדעתנו, עדיף לשלוח את המתנה לבית היולדת , כך בטוח היא תהיה בבית לקבל את המתנה וגם לא תצטרך לסחוב אותה אחר כך הביתה...
באיזו מידה בגדי תינוקות בזרים ? אנחנו משמשים בבגדים במידה 0-3 חודשים .
קיימים גם בגדים במידה 3-6 חודשים. כדאי לצייין בהזמנה אם רוצים מידה גדולה.
גרבי תינוקות במידה 0-6 חודשים .
האם בגדי תינוקות איכותיים ? בזרים שלנו תמצאו בגדי תינוקות ממיטב החברות בארץ .
האם מוצרי התינוקות מכותנה ? כל בגדי התינוקות 100% כותנה .
באיזו מידה גרבי הנערות ? גרבי הנערות מגיעות ב- 2 מידות 31-34, 35-38.
מה מיוחד בגרבי החיילים ? גרבי החיילים שלנו מותאמים לתנאי שטח , הם עשויים מ-90% כותנה ו- 10% פוליאמיד.
מידת הגרביים 42-46.
ממה עשויות המגבות ? כל המגבות 100% כותנה .
האם ניתן להחליף או להחזיר את המתנות ? התשובות לשאלה זו נמצאות בתקנון האתר , אנא קראו אותו בעיון לפני ביצוע ההזמנה.
האם ניתן לשנות את הרכב הזרים ? מאחורי כל זר הושקעה מחשבה רבה. אך, אם בכל זאת תרצו הרכב קצת שונה, הרימו אלינו טלפון ונשמח לשנות.
האם ניתן להזמין זרים לוועדי עובדים ? כמובן, וועדי עובדים מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני ולשמוע הצעות מעניינות .
איך קונים דרך האתר ? בוחרים זר מן המבחר הרחב שבאתר. מוסיפים לסל קניות ומזינים פרטים אישיים ופרטי הזמנה (אין צורך להזין פרטי כרטיס אשראי). אנו נשוחח עמכם טלפונית, נשמע בקשותיכם, נעמוד לרשותכם ונסייע לכם בבחירה במידת הצורך.
התשלום יתבצע בטלפון - יש להצטייד במס' כרטיס אשראי ות.ז. של בעל הכרטיס.
אם ברצוני לקבל חשבונית להיכן היא תישלח? אם ברצונכם לקבל חשבונית אנא ציינו זאת בהערות. החשבונית תישלח לבחירתכם: עם המתנה או בדואר. אנא ציינו זאת בהערות בתוספת הפרטים הנחוצים.
האם ניתן לאסוף את המתנות ללא שירות המשלוחים?
ניתן לאסוף בתאום מראש מתל אביב.
אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לעמוד לרשותכם:
03-6475142 054-3964770
|