התממשקות למערכת ניהול BOSS
שילוב מערכת הניהול BOSS עם טואול מייצג קפיצת מדרגה משמעותית עבור עסקים, במיוחד אלו הפועלים הן באונליין והן באופליין. אינטגרציה רבת עוצמה זו מאחדת ניהול קשרי לקוחות (CRM), נקודת מכירה (POS) ותכנון משאבי ארגון (ERP) בפלטפורמה אחת מגובשת.
מערכת ניהול BOSS: פתרון מקיף
מערכת הניהול BOSS נועדה לשפר את הפעילות העסקית, לשפר את שירות הלקוחות ולהגביר את היעילות והרווחיות הכוללת. על ידי שילוב פונקציות CRM, POS ו- ERP, BOSS מפשטת תהליכים מורכבים ומספקת בסיס איתן לצמיחה עסקית.
כאשר משלבים בין BOSS ו- טואול, עסקים זוכים ליכולת לסנכרן את הפעילות המקוונת והלא מקוונת שלהם ללא מאמץ. הזמנות המבוצעות באתר אינטרנט המופעל על ידי טואול יכולות לעדכן באופן אוטומטי את מלאי ורשומות המכירות במערכת BOSS. באופן דומה, שינויים במלאי או עדכוני מחירים במערכת BOSS יכולים לבוא לידי ביטוי בחנות המקוונת בזמן אמת. אינטגרציה זו מבטיחה עקביות בכל ערוצי העסק, מפחיתה עבודה ידנית וממזערת שגיאות, מה שמוביל לפעילות יעילה וזורמת יותר.
יתרונות הממשק:
האינטגרציה של BOSS עם טואול מציעה יתרונות רבים שיכולים לשפר משמעותית את הפעילות העסקית ושביעות רצון הלקוחות:
תהליכי עבודה יעילים: אוטומציה של הסנכרון בין הזמנות מקוונות למלאי הפיזי מבטיחה שרמות המלאי יהיו תמיד מעודכנות, תוך הפחתת הסיכון למכירת יתר ומחסור במלאי.
יעילות מוגברת: האינטגרציה מבטלת את הצורך בהזנת נתונים ידנית, מפחיתה שגיאות אנוש ומשחררת זמן יקר לצוות להתמקד במשימות אסטרטגיות.
שיפור תהליך ההזמנות: זמני עיבוד הזמנות מהירים יותר ומעקב מדויק יותר אחר המלאי מובילים לחוויית לקוח כוללת משופרת.
קבלת החלטות טובה יותר: נתונים אחידים מהיבטים מקוונים ולא מקוונים של העסק מספקים תובנות מעמיקות יותר לגבי התנהגות לקוחות, מגמות מכירות וביצועי מוצרים, המסייעים בקבלת החלטות אסטרטגיות.
מתאים לעסקים מגוונים
הממשק של BOSS ו-טואול אידיאלי עבור מגוון רחב של עסקים, במיוחד עסקים קטנים ובינוניים המפעילים גם חנויות פיזיות וגם פלטפורמות מקוונות. זה כולל:
- חנויות קמעונאיות
- אתרי מסחר אלקטרוני
- עסקים עם מודל מכירה היברידי
- מסעדות המציעות הזמנות מקוונות
- חנויות בוטיק המרחיבות את טווח השוק המקוון שלהן
- עסקים מבוססי שירותים כמו מספרות ומרכזי כושר
סנכרון וניהול בזמן אמת
אינטגרציה זו מאפשרת סנכרון הזמנות בזמן אמת, ומבטיחה שכל עסקה באתר אינטרנט המופעל על ידי טואול תשתקף מיד במערכת BOSS. סנכרון זה חיוני לניהול מלאי מדויק, מונע מכירת יתר ומאפשר קבלת החלטות רכישה בזמן. זה גם תומך בסנכרון מלאי בין מספר ערוצי מכירה, תוך שמירה על מידע זמין ומדויק לגבי המוצר.
ניהול פיננסי וקידום מכירות משופר
הממשק תומך בעדכוני מחירים אוטומטיים, מה שמקל על ניהול מבצעים או התאמת תמחור ללא התערבות ידנית. הוא מייעל היבטים פיננסיים על ידי סנכרון נתוני מכירות עם מודולי חשבונאות, מה שמפשט תהליכי חיוב ודיווח כספי.
מענה לצרכים עסקיים מגוונים
הפלטפורמה המשולבת שלנו מטפלת במגוון רחב של צרכים עסקיים בפונקציונליות של CRM, ERP ו- POS:
CRM – ניהול קשרי לקוחות
- ניהול תהליך הקליטה (לידים)
- ניהול מסד נתונים של לקוחות
- ניהול מועדון לקוחות
- ניהול כרטיס לקוח אישי
- ניהול תחזית מכירות
- ניהול נטישת לקוחות
- ניהול מדיה
ERP – תכנון משאבי ארגון
- ניהול עובדים
- ניהול מלאי סניפים
- ניהול מלאי רשת
- ניהול ספקים
- ניהול חשבונות ורווחיות (דוחות)
- ניהול משלוחים
- ניהול כספים
POS – נקודת מכירה (קופה)
- עבודה עם ציוד היקפי (מדפסות, מגירות, קוראי ברקוד, מסופונים וכו')
- יצירת אסמכתאות תקינות מכירה אוטומטיות
- ניהול מסוף סליקת אשראי
- ניהול מכירות לפי היסטוריית לקוח
- ניהול מכירות במקביל
- ניהול הנחות
מעטפת – פלטפורמה אחת לכל היכולות
- ניהול משימות
- ניהול הרשאות
- ייצוא להנהלת חשבונות
- קליטת נתוני מוצרים ולקוחות מקבצי אקסל ו- CSV
- ניהול אחזור מידע מהיר בענן
- אבטחת מידע ברמה בנקאית על שרתי מד וואן
ניהול מוצרים מתחומים שונים הכוללים:
- אתרי מסחר אלקטרוני
- דרכי תקשורת (מרכזיות IP, SMS, וואטסאפ, מיילים)
- שירותי סליקה (שבא, חשבונית ירוקה)
- שיווק דיגיטלי
- משלוחים (כולל מערכת המשלוחים של בוס)
- ניהול יומן ודואר של גוגל
BOSS מחויבים לפיתוח מתמיד ומציגים באופן קבוע יכולות חדשות למערכת, תוך הבטחה שלעסק שלך יהיו תמיד הכלים הדרושים לו כדי להצליח.
שילוב BOSS עם טואול מאפשר לעסקים להשיג פעולה מגובשת המשפרת את חוויית הלקוח ואת יעילות התפעול, וסוללת את הדרך לצמיחה והצלחה.