קידום אורגני - כלים לקידום אורגני באתר
קידום אורגני הוא הדרך לבסס את אתר העסק שלך בגוגל לאורך שנים.
קידום אורגני בגוגל ישמור את השפעתו לאורך שנים ללא קשר לתקציב של אותו הזמן.
ישנם מספר פרמטרים המסייעים לקידום האורגני של האתר:
1. ניהול כתובות ידידותיות- כתובת ידידותית היא הכתובת המתארת את העמוד בצורה הטובה והברורה ביותר עבור מנועי החיפוש השונים.
הסיבה המרכזית לשימוש בכתובות ידידותיות היא שיפור דירוג האתר המסייע לקידום בגוגל ובשאר מנועי החיפוש.
לרוב, כתובת ידידותית הינה קצרה וקליטה ומכילה את שם הדף.
2. הפניות 301- תהליך של הפניית כתובת מסויימת לכתובת אחרת. הפנייה זו מציינת לדפדפן כי העמוד עבר למיקום אחר באופן קבוע.
את ההפניות מומלץ לתת לאיש מקצוע בכדי שיוכל לבצע אותם בצורה הטובה והנכונה ביותר.
3. אופטימיזציה לחנות וירטואלית- אופטימיזציה הינו תהליך לשיפור דירוג האתר בגוגל ובמנועי החיפוש והבאת תנועה רלוונטית יותר של גולשים.
באופטימיזציה ניתן לכתוב כותרת מטא ייחודית עם שם המוצר/הקטגוריה ותיאור מטא המספק תקציר של תוכן הדף הספציפי.
ניתן לבצע אופטימיזציה באתר באופן ידני לדפי קטגוריות ראשיות, דפי קטלוג ולמוצרים בקטלוג.
4.הטמעת פיקסלים ואימות האתר בגוגל ובפייסבוק- פיקסלים הם כינוי לקטע קוד אותם מתקינים באתר האינטרנט שלנו בכדי לעקוב אחרי פעילויות שהגולש מבצע באתר.
המערכת של טואול מציעה הטמעת קטעי קוד בצורה קלה , מהירה ונוחה.
בנוסף, ניתן לצרף קובץ אימות המאפשר אימות בין הפיקסלים של גוגל ופייסבוק לבין האתר.
5. הגדרת CANONICAL לכל דפי האתר- הפעלת תג קנוניקל מאפשר להגדיר לגוגל את כתובת ה-URL
המועדפת לאתר מבין מספר כתובות ה-URL הנוספות שנסרקות ע"י גוגל ומכילות תוכן משופל או דומה לתוכן של הכתובת המועדפת.