x
בניית אתרים בחינם
הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
שלח לחבר
 
גולשים יקרים !! D: 
כל מי שמחפש חתולים לאימוץ \ רוצה למסור לאימוץ את החתול שלו, אני מנדבת 
את הפורום של האתר בתור אינדקס אימוצים או משו (: 
היינו פה3>
   דף הבית עודכן    לינק'ס    מאחורי החתולים חדש
 
    דף הבית עודכן
    פורום חתולים
    מידע על חתולים
    המשך מידע על חתולים
    סרטי קולנוע שנעשו על חתולים
    ספרים שנעשו על חתולים
    ניסויים על חתולים
    החתול הפרסי
    החתול שלי :]
   
    חתולים לאימוץ
    תמונות
    חתולי אנימציה (תמונות)
    סוגי חתולים אחרים
    נמרים (תמונות)
    אריה (מידע).
    אריה (תמונות)
    תמונות 2
    חתול פרסי (תמונות)
    סיפורים קצרים על חתולים
    סדרות שנעשו על חתולים
    תמונות טוקיו מיו מיו
    גארפילד
    תמונות 3
    ציורים של חתולים
    גליטרים של חתולים
    גליטרים של חתולים2
    תחרות אתרים
    על עצמי
    הברדלס (מידע)
    הברדלס (תמונות)
    הלוו קיטי (מידע)
    הלו קיטי (מוצרים)
    הלו קיטי (תמונות )
    הלו קיטי (גליטרים)
    הוספתי את אחותי לאתר
    אמצו חיה
    עיצוב חדרים של הלו קיטי
    סרטונים של חתולים
    טום וג'רי (מידע)
    טום וג'רי (תמונות)
    תמונת השבוע
    תמונות 4
    תמונות מעוצבות של חתולים
    עיצובים קודמים
    סקר חתולים
    לבוני אתרים
    הלו קיטי אנימציות
    אנימציות 2
    אנימציות 3
    סורי:)
    מפעל ההזמנות
    ההזמנות
    תמונות של חתולים סיאמיים
פה אני אספר לכם קצת על הלו קיטי:
 
הלו קיטי היא מותג פופולרי אשר הצמיח כמות רבה של מוצרים נלווים ואף סדרת אנימה לילדים (קודומו) ששודרה בישראל בטלוויזיה החינוכית. המותג נוצר על ידי חברה יפנית בשם סאנריו (Sanrio), המתמחה בשיווק מוצרי תרבות פופ, בשנת 1974. המוצרים מתאפיינים בהבלטת הצבע הוורוד ובסגנון הציור של דמויות הסדרה, ברובן חתולים. הדמות הראשית בסדרה - חתלתולה בשם קיטי - הפכה למותג תרבות מסחרי אשר פורסמה על גבי מגוון סוגי מוצרים - ממוצרים נלווים "מסורתיים" כגון משחקים, בובות, ופסלים; עבור במוצרי אופנה שונים; וכלה במוצרי צריכה שבדרך כלל אינם מקודמים תוך שימוש בדמות אנימה, כגון טלפונים ניידים, כלי נגינה ואף מכונית.

 

 הבניית הדמויות בסדרה

הדמות הראשית בסדרה היא החתלתולה קיטי (בגרסה העברית: מיצי), אך קיים מגוון רב מאוד של דמויות סביבה, ודמויות חדשות נוצרות תדירות. בכלל זאת בני משפחה (אביה, אמה ואחותה התאומה) וחברים. כך, למשל, הוצג ב-1997 "חבר" לקיטי בשם דניאל ("דניאל היקר"); וזה האחרון, כמו גם אביה של קיטי, רכשו לה "חיות מחמד" אשר הפכו בעצמן לדמויות בסדרה החל מ 2004: אוגר וחתלתולה.

יוצרי הסדרה הקנו לעתים לשמות הדמויות והסדרה משמעויות תרבותיות. שמה של קיטי (קיטי וייט) הינו מחווה לחתולתה של אליס בספרו של לואיס קרול "מבעד למראה ומה אליס מצאה שם"; שמו של חברה של קיטי, "דניאל היקר", הוא שמה של הדמות הראשית בסרט מלודי, אשר מתאר אהבה ראשונה בין שני ילדים.

שם הסדרה "הלו קיטי" הוא עיוות של תרגום של שמו של המנקי נקו, פסל חתול יפאני, אשר יש המאמינים בו כמביא מזל.

קיטי היא חתולה לבנה קטנה, בעלת עיטור (סרט או פרח) באוזן השמאלית. דמותה של קיטי ("מיצי") מעוצבת בדרך כלל ללא פה. נציג חברת סאנריו הסביר את הדבר בכך ש"קיטי מדברת מהלב".

 

 הלו קיטי כמותג

 

אחד הפנים החשובים ביותר של השפעת הסדרה "הלו קיטי" בעולם הרחב אינו תרבותי, אלא דווקא מסחרי: דמויות הסדרה (ובראשן הדמות הראשית) הפכו לסמלים אשר משווקים באופן עמצאי מעלילות הסדרה; מתוך הנחה כי יסייעו בשיווק המוצר למעריצי העיצוב. בכך דומה תופעת "הלו קיטי" להפיכתה של דמות אחרת בתרבות הפופולרית לסמל מסחרי במנותק מעלילותיה, אמילי המוזרה. אך היקף מכירותיהם של מוצרי "הלו קיטי" עולה על זה של מוצרי "אמילי המוזרה".

דמויות הסדרה, ששווקה במקור כסדרה מצוירת לילדים, הפכו לפופולריות בעיקר בשל אימוצן כסמל אופנה על ידי שורה של "מפורסמים", ביניהם פריס הילטון, ריקי מרטין, קמרון דיאז, מריה קארי, היידי קלום, סטיבן טיילר, כריסטינה אגילרה,  כרמן אלקטרה, ומנדי מור. הזמרת ליסה לואב אף הגדילה עשות ושחררה אלבום שלם המוקדש לקיטי - "האלו ליסה" - ואף קידמה גיטרה המעוצבת עם דמויות הלו קיטי.

המוצר הראשון ששווק עם דמותה של קיטי היה ארנק ויניל קטן למטבעות אשר נמכר במחיר של 240 ין (כ-12 ש"ח). כיום, כמעט כל מוצר אפשרי שווק גם עם עיצובי "הלו קיטי", כולל שמלות כלה ותחתונים למבוגרים. מעבר למוצרי אופנה, אשר נפוצים למדי בשיווק מוצרים לקהל חובבי האנימה, עיצובי "הלו קיטי" שווקו גם במוצרים פחות שגרתיים, ביניהם טלפון נייד, מצלמה של פנסוניק, ואף מכונית של חברת מיצובישי. החל מ 2004  משווק גם כרטיס חיוב של חברת MasterCard עם דמותה של קיטי. קיימות חנויות ייעודיות, המוכרות רק את מוצרי "הלו קיטי" השונים. בסך הכול קיימים כ-22,000 מוצרי "הלו קיטי" שונים; והמותג מגלגל הכנסות של כמיליארד דולר בשנה. הכנסות אלו מהוות כמחצית מהכנסות סאנריו בשנה.

מעבר למוצרים אלה, קיימים יצרנים המשווקים באופן בלתי חוקי מוצרי "קיטי", חלקם כביכול אינם תואמים את מדיניות החברה. עם זאת, סאנריו עצמה שיווקה מוצרים שהטעם מאחוריהם מפוקפק, כמו למשל ויברטור "הלו קיטי".

 

 הסדרה המצוירת

דמותה של קיטי הומצאה בשנת 1974 והופיעה במסגרות שונות, אך רק החל מ-1987 הופיעה סדרת האנימציה "הלו קיטי" ביפן וכמעט מיד לאחר מכן בארצות הברית ובשווקים אחרים. בנוסף לאנימציית אנימה, ב-2006 הוכרז כי תופק גם סדרה בסגנון אנימצית דמויות חימר.

 

הסדרה בישראל

בישראל שודרה הסדרה תחת השם "מיצי ומימי החתלתולות" כסדרת אנימציה בטלוויזיה החינוכית. המדבבת של הדמות הראשית, שנקראה בעברית מיצי, היא מיכל צפיר. שמות אחרים תורגמו גם כן, שם המשפחה "וייט" תורגם ל"לבן". כמו גם, בימנו ניתן למצוא את הגרסא לפעוטות בערוץ הופ.

 
האתר הכי מתוק שיש
אתם חייבים להיכנס אליו
יודעים למה?
כי באתר הזה יש הכל אבל הכל
אז אני מקווה שניהנתם!!