תמיכה טכנית שלום......
תומך: "איזה מחשב יש לך?" לקוח: "לבן…"
תומך: "תלחץ בבקשה על אייקון `המחשב שלי` בצד שמאל של המסך." לקוח: "שמאל שלי או שלך?"
תומך: "שלום, במה אפשר לעזור לך?" לקוח: ,שלום, אני לא מצליח להדפיס." תומך: "אוקיי, תלחץ בבקשה על ` START `…" לקוח: "תשמע חבוב – אל תתחיל איתי עם שפה טכנית – אני לא ביל גייטס!!!"
לקוח: "שלום, אני לא מצליח להדפיס. כל פעם שאני מנסה אני מקבל הודעה `לא מוצא את המדפסת`. אני אפילו כבר שמתי את המדפסת מול המסך – אבל הוא עדיין אומר שהוא לא מוצא אותה…"
לקוח: "יש לי בעיה עם הדפסה בצבע אדום." תומך: "יש לך מדפסת צבעונית?" לקוח: "אהההה… תודה."
תומך: "ומה יש לך עכשיו על המסך?" לקוח: "דובי שהחבר שלי קנה לי בסופר…"
תומך: "תלחץ בבקשה על אף-שמונה." לקוח: "לא עובד." תומך: "בוא נעבור על זה שוב. מה עשית?" לקוח: "לחצתי על אף, שמונה פעמים כמו שביקשת אבל שום דבר לא קרה…"
תומך: "אתה בטוח שאתה משתמש בסיסמא נכונה?" לקוח: "כן, בטוח. ראיתי את אחד החברה פה מצליח להתחבר איתה." תומך: "אתה יכול לתת לי אותה כדי שאני אנסה להתחבר?" לקוח: "כן – 5 כוכביות…"
תומך: "באיזה אנטי וירוס אתה משתמש?" לקוח: "נטסקייפ." תומך: "זה לא תוכנת אנטי וירוס…" לקוח: "סליחה, התכוונתי אינטרנט אקספלורר…"
לקוח: "יש לי בעיה עם המחשב, חבר שלי התקין פה שומר מסך אבל כל פעם שאני מזיז את העכבר הוא נעלם!"
תומך: "תמיכה מיקרוסופט שלום, במה אפשר לעזור?" לקוח: "ערב טוב, אני מחכה לכם כבר למעלה מארבע שעות. תוכל לומר לי כמה זמן יקח עד שתוכלו לעזור לי?" תומך: "אה.. סליחה, אני לא מבין… מה הבעיה?" לקוח: "עבדתי בוורד ולחצתי על כפתור העזרה לפני יותר מארבע שעות. אפשר לדעת מתי מישהו יצור איתי קשר סוף סוף?"
תומך: "במה אפשר לעזור לך?" לקוח: "אני כותב את האימייל הראשון שלי." תומך: "אוקיי, ומה הבעיה?" לקוח: "בכתובת מופיעה האות a . את זה אני יודע לכתוב – אבל איך אני מקיף אותה בעיגול???"
|