2.לבדוק ולברר כמה ידיים עבר הרכב
3. לבדוק תיאום בין מספר השלדה לרישיון הרכב
4.לבדוק כמה קילומטרז' הרכב עבר ,ממוצע בין 15-20 אלף בשנה
5.לבדוק האם לרכב יש היסטוריית טיפולים מסודרת
6.לבדוק במכסה מילוי השמן אם יש קרום חלבי [סימני מים בשמן]
7.לבדוק ברשיון הרכב [במקוריות עיקול או שיעבוד]
8.לבדוק נזילות שמן מתחת לרכב ועל המכלולים
9.לבדוק לפני התנעה שנורות לחץ שמן,טעינה,abs,כריות אוויר ,
check engine , דולקות לוודא שהנורות שמצביעות על אביזרי
הבטיחות תואמות לאביזרים שרשומים ברשיון ,בחלק מהרכבים יש נורות נוספות שאמורות לדלוק ויש לבוא
עם מידע מוקדם לגבי הנורוות ולוודא שהן אכן דולקות .
אין לקבל תשובה מהמוכר "שהנורה שרופה" זה יכול להיות נכון ויכול להיות גם שמישהו הוציא את הנורה ממקומה כדי להסתיר תקלות .אחרי התנעה הנורות חייבות לכבות
10.לאחר נסיעת מבחן יש לחכות מעט שהרכב יתקרר ולפתוח בזהירות רבה את מכסה המצנן
להניע את הרכב ולבדוק שאין בועות אוויר בתוך המצנן ואם המים קופצים[ראש מנוןע אינו תקין ] [ |