x
בניית אתרים בחינם
הפוך לדף הבית
הוסף למועדפים
שלח לחבר
 
 
שירותי פרסום וקידום מוצרים באינטרנט
 
הגדלת ההכנסה מאתר אינטרנט באמצעות גוגל אדוורדס
 
כבר כולם יודעים היום, שאתר אינטרנט לעסק מהווה הכרח, ומשמש כחלק מפעילותו השוטפת. אבל במקרים רבים האתר מביא תנועת מבקרים דלילה ובלתי מספקת, והפוטנציאל הכלכלי שבו אינו ממומש. גם אם זה קורה, אין פרושו של דבר שצריך להרים ידיים ולהוריד את האתר מהרשת. במצב שכזה מערכת הפרסום גוגל אדוורדס היא אידיאלית בכדי להביא לקוחות חדשים דרך האתר שלך. במאמר זה אסביר לך איך היא מאפשרת זאת. 
 
"כולם עושים כסף מהאתר שלהם". "יש לי הרבה הזמנות דרך האתר שלי". "יש לי איזה 2,000 מבקרים בחודש לפחות".
משפטים כאלה נשמעים לא אחת בהקשר של עסקים באינטרנט, אבל האמת היא, שעבור רוב בעלי האתרים, עד שאפשר לומר משפטים שכאלה עובר זמן רב מאוד, או שהם כלל לא אומרים אותם. הם לא עושים את זה מהסיבה, שפשוט אין להם כמות מספקת של מבקרים באתר כדי להתייחס לאתר שלהם כמקור לרווחים כלכליים. במקרים הללו נרשמת תנועה דלילה של מבקרים במקרה הטוב. ולא משנה העובדה, שבוני האתרים בנו להם אתרים מרשימים ונעימים לגלישה, בכלל לא. בסופו של דבר צריך להביא את האתר לידיעת הקהל - כלומר לקדם אותו - וגם זה, מסתבר, תהליך בפני עצמו, שלוקח זמן וכסף לא מועט. בסופו של דבר גם לא ברור, אם האתר אכן יביא את כמות המבקרים המצופה אצל בעל העסק.
 
פתרון אפשרי למצב זה הוא פרסום במערכת גוגל אדוורדס.
 
לאלו שלא מכירים את המערכת - מדובר במודעות, המופיעות תחת הכותרת "קישורים ממומנים", שמופיעים מצד ימין או שמאל של תוצאות החיפוש בגוגל עבור מילת מפתח מסוימת. ישנן עד 8 מודעות שמופיעות בכל דף תוצאות. הקלקה על מודעה מסוימת "מקפיצה" את המחפש בגוגל לאתר המפרסם בדף ייחודי, שהוא הגדיר מראש. הדף הזה מכונה "דף הנחיתה" (Landing Page). התשלום למודעה הוא תשלום בעצם עבור מילת מפתח, אשר גוררת כאמור את הופעת המודעה.
 
נראה על פניו שאלה מודעות מצחיקות, מעין מודעות קטנות של העיתון, אבל בעצם מודעות אלה יכולות לשרת אותך בקידום המטרות הכלכליות של אתרך. את התועלת הזו אדגים בצורה פשוטה.
בוא ונניח, שיש לך אתר למכירה של טלפונים אלחוטיים. ההכנסה הממוצעת ממכירה של טלפון מביאה לך 250 ש"ח.
נניח עוד, שאתה מסוגל להקציב לפרסום רק 500 ש"ח.
כמו כן נניח, שעלותה של מילת המפתח "טלפון אלחוטי" היא 1.5 ש"ח (מילה יקרה יחסית) - כלומר אתה תהיה מסוגל להציג לכל היותר 500/1.5 = בערך 333 מודעות = 333 קליקים לכל היותר לאתרך (זהו אינו מספר גדול לכל הדעות).
עתה נניח, שרק אחוז אחד מהמקליקים קונה אצלך כלומר 0.01 * 333 = 3 אנשים. כיוון שכל אחד מכניס 250 ש"ח לטלפון, הרי שההכנסות שלך יהיו 250 * 3 = 750 ש"ח. מה שקרה כאן הוא, שההכנסה גדלה מעבר להשקעה (הושקעו 500 ש"ח והם הניבו 750 ש"ח). פרק הזמן, שיקח להגדלת הכנסה זו לקרות תלוי במידת הפופולריות של המילה - וזהו ענין של ביקוש. במידה והביקוש לתוצאות עבור מילת המפתח שבחרת גבוה - פרק זמן זה יהיה קצר ולהפך. אבל חשוב לזכור - "טלפון אלחוטי" אינו הצרוף היחיד, שבאמצעותו ניתן לענין אנשים ברכישת טלפון אלחוטי. אפשר למשל גם "טלפון ביתי", "חנות לטלפונים", "טלפון זול", בקיצור - עוד הרבה צרופים זמינים לענין זה, והם מאפשרים לקצר את משך הזמן, שדרוש לך בכדי להגיע לגידול בהכנסות.
 
אם אתה חושש, שריבוי מילות מפתח יגרור לך גידול בתקציב הפרסום ולכן קיטון בהכנסה - הסר חשש מליבך. גוגל אדוורדס היא מערכת, שפועלת על בסיס של חסם תקציבי יומי. אתה יכול למשל להחליט, שאתה משלם לא יותר מ-500/30 = 16.67 ש"ח ליום והמערכת לא תגבה ממך יותר מ-500 ש"ח בכל החודש.
 
הדוגמה הזו המחישה לך מצב, שבהחלט יכול להתקיים במציאות, ובו גוגל אדוורדס עושה שתי פעולות עבורך:
1. מגדילה את התעבורה באתרך.
2. משפרת את ההכנסות באתרך כנגד ההשקעה בפרסום.
 
אם אתה מתעניין לדעת במה אני יכול לסייע לך בתחום של גוגל אדוורדס פשוט צור קשר.
 
לא מבין בכלל למה ללכת על גוגל אדוורדס? למד עוד על הנושא.
 
שרון אביגדור - שירותי פרסום וקידום מוצרים באינטרנט טלפון סלולרי: 054-5288103 טלפון: 077-3200112 דוא"ל: avigdor.ads@gmail.com