חשיפה: אם יש לכם פייסבוק, אתם בטח מודעים לכל העמודים שנפתחו לכוכבי כמעט מלאכים (לאלי, אוחה, אגוסטין, קנדלה ועוד) "מטעם ההפקה". בשבוע שעבר נפתחו פרופילים על שם השחקנים בטענה שמדובר בפייסבוק מטעם ההפקה, והשחקנים כביכול כתבו בפרופיל "אסור לנו להוסיף  מעריצים לפייסבוק האישי אך פתחתנו עמוד למעריצים". בטח אתם שואלים את עצמכם מה אנחנו מתרגשים מזה, הרי יש עוד מלא עשרות מתחזים לשחקנים. אז ככה: אותם מתחזים בפייסבוק מבקשים מילדים פרטים אישיים, כמו שם מלא, כתובת, טלפון, אימייל, תמונה ועוד בתירוץ של הרשמה לאודישנים של העונה החדשה של כמעט מלאכים.

מהפקת הסדרה נמסר: "אנחנו לא נוהגים לתווך בין השחקנים למעריצים בפייסבוק. לשם כך יש את האתר הרשמי של הסדרה. מעבר לכך, כמו כל שנה אנחנו מפרסמים באתר הרשמי מודעת הרשמה בשיתוף עם ההורים של הנרשמים".

לאחר שקיבלנו את תגובת ההפקה בדקנו את הנושא לעומק וגילינו שמדובר במתחזה מישראל שפתח פייסבוק שקרי על שם השחקנים. בנוסף, האימייל של הפרופילים רשומים בוואלה. לכן ילדים יקרים, לעולם אל תמסרו פרטים אישיים שלכם בשום רשת חברתית, מסנג'ר, איייסקיו, משחקי רשת וכו' גם אם מדובר בסלב לכאורה שמבקש. הכי בטוח להשתמש ברשת החברתית שלנו ב-bME מאחר ואנחנו מפקחים ומקפידים שתהיו בטוחים.

פלפל או מלח?


אמש פירסם גיא פינס שאמיליה אטיאס היא הפרזנטורית החדשה של פלפל, במקום יקירת לבנו עדי הימלבלוי. גם אנחנו היינו מופתעים כמוכם, והחלטנו לבדוק את העניין. ההפקה הישראלית של "כמעט מלאכים" לא מודעת לעסקה, מה שגרם לנו לפקפק באייטם, אבל היה ברור לנו שגיא פינס לא יישקר. כמו כן, לאחר בדיקה מול גיא פינס ופלפל, נמסר לנו הבוקר מהחברה: "אכן כן, אמיליה אטיאס כוכבת כמעט מלאכים, היא הפרזנטורית החדשה של פלפל בגדי ים". כששאלנו למה ההפקה לא מודעת לעניין, נאמר לנו כי העסקה נסגרה מול הסוכן האישי שלה ללא שום קשר להפקת הסדרה.

בשבוע הבא תגיע אמיליה אטיאס לישראל, יחד עם בן זוגה טורקו נעים. השניים יישארו בישראל במשך כשבוע, מתוך זה אמיליה תצטלם במשך 5 ימים לקמפיין של פלפל. הפעם אנחנו מקווים שאמיליה תשאיר את החלק העליון שלם. את תגובתם של הפקת כמעט
מלאכים או של אמיליה אטיאס לא היה ניתן להשיג תגובה לפני סגירת הכתבה.